Britt Sandven Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei. Kan noen kan hjelpe meg? Jeg har et SANYO LCD DIGITAL CAMERA VPC-R1. Dette får jeg ikke lagt inn på PC-en min. (Har Windows 98.) Finner ikke driver. Vet noen om det er noen plass jeg kan laste ned driver til dette kameraet? På forhånd takk. Hilsen Britt Sandven e-mail: [email protected] Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Har prøvd å lete etter driver til deg, men fånyttes. Jeg tror du må prøve å finne en forhandler som selger Sanyo, til å hjelpe deg. Alternativt kan det tenkes at du får overført bildene i Windows XP, som har støtte til mange kamera. Før du installerer XP, må du være sikker på at du har drivere til enhetene 'om bord'. Har du f.eks. ISDN-kort, må du være helt sikker på at du har riktig driver, ellers får du problemer. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Hei, et tips kan være å kjøpe en kortleser som støtter minnekortet kameraet ditt bruker. Å laste bildene over til pc-en blir da meget enkelt, og går også fortere enn hvis man gjør dette fra kameraet. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå