Eddie81 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Lyst til aa jobbe i utlandet ? I Nederland er det mange support sentre som driver support paa de skandinaviske spraakene til kunder i norge, danmark og sverige. Selv jobber jeg paa et slikt senter, og de trenger virkelig personer som snakker de skandinaviske spraakene. Noen som kunne tenkt seg aa jobbe i Nederland ? Send soknad hit hvis du synes det hores interressant ut Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Dette hørtes interessant ut. Kan du skrive mer om hva stillingen går ut på og hvilken support dere yter? Krav til stillingen(e) og hva dere tilbyr? Holder bedriften hus for deg? Hvordan er lønna? Arbeidstid? Ferie? Lite informativ startpost på tråden din. Eneste relevante du nevner er "Nederland" "snakk norsk" og "yt support". Endret 30. november 2006 av Rippo Lenke til kommentar
starks Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Dette virker interessant ja! Men vil gjerne ha svar paa de spm som han over meg stiller. Fant ikke noe soeknadsskjema paa den siden.. Vennligst gi mer info, og gjerne en direktelink til skjema! Lenke til kommentar
sekt Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Den websiden var ikke mye funksjonell med min firefox hvertfall Lenke til kommentar
fie Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 det går ut på en jobb i Boxtel. Det er et firma på ca 170 ansatte og 12 forskjellige nasjonaliteter. hva jobben går ut på er vanskelig å si da det kommer an på åssen prosjekt dere havner i. Lønna er grei, ca 1300 euro utbetalt i mnd. Her er det kjempe gøy... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Jobben er på et såkalt callcenter. Du får utbetlat cirka 1300 euro per måned. Jobben dekker ikke leie av bolig, men du har 25 dager betalt ferie samt 8% feriepenger, noe som faktisk betyr at du får lønn mens du er på ferie i tillegg til feriepengene. Supporten er for det meste teknisk support for forskjellige firmaer innen IT samt noen andre. Noen av firmaene er firma som Prestige, Benq, Haier, Gigabyte, Rosetta Stone, Discovery samt et par andre. Det er ikke søknadsskjema på siden men du kan kontakte dem per e-post og du vil da få mulighet til å søke. Som regel holder det med å ha en viss peiling på hvordan programmer på en datamaksin brukes, da du vil uansett få opplæring i det du skal gjør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 1300 euro per måned for daglig jobbing? Det var da utrolig lite, selv om kostnadsnivået muligens er noget lavere i Nederland. Koselig land, da. Pannekaker ftw. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 i norge har vi vel 12 eller 14% feriepenger... lønn på rundt 1300euro i mnd er jo ikke store saken heller... Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Nå er jo levekostnadene veldig mye lavere her i Nederland enn i Norge da. 1300 euro vil vel tilsi en sånn cirka 11 000 norske kroner netto i løpet av en måned. Dette er en helt ordinær lønn i pannekake landet, og du klarer deg veldig bra med den lønnen her, men selvfølgelig blir du ikke rik. Er du derimot glad i alkohol så ligger kasse prisen på rundt 60-80 kroner, så i det minste har du råd til en fest da øl er billigere enn cola. Feriepenger i norge varierer fra hvor lang ferie du har, men de fleste ligger vel på 10,2 % og kanskje litt mer nå. Den er også 12 % for de som har 5 uker ferie. Her får du 8% feriepenger, men i motsetning til i Norge får du også lønn for feriedagene dine, så du slipepr å bruke feriepenger som erstatning for tapt lønn mens du er på ferie. Lenke til kommentar
smy Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) I dag blir 1300euro (euro står 8,042) blir 10454kr regn med ,også det er brutto lønn vi snakkles så si 7-8000kr utbetal for å jobb i nederland. Det er helle lite lønn.Å bruk det bilig å bo der ned er ikke sikkelig argument nå dere må konkurer mot norske lønninger. selv der dyrer her så er ikke SÅ mye egenlig. Endret 20. februar 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Peterm Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg vil oppfordre alle til å gjøre det samme som Eddie. Er en vanvittig bra måte å får reist litt, er ikke bare i nederland dette er mulig. Jeg jobbet i Dublin i 6 måneder på et callsenter for lufthansa og litt hos oracle kundeservice. Masse muligheter der ute om du snakker norsk, har bra engelsk og forstår svensk og dansk. Jeg hadde utbetalt rundt 1500 euro i Irland men det koster nok litt mer å leve der enn i nederland. Man får ikke bra betalt men det er en ypperlig måte å se verden på uten å måtte spare opp en hel haug før du drar. Etter jeg var i Irland dro jeg til Barcelona og jobbet med undersøkelser om reperasjoner av biler som var rettet mot norske bilister. Det er uendelig med muligheter, eneste som kreves av deg er en flybilett, litt penger og ett åpent sinn. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Dette høres interessant ut (spesielt når det gjelder Nederland), men jeg savner litt mer informasjon. Hvor mange timer i måneden må man jobbe? Hvordan er arbeidsmiljøet, er det mange Skandinaviere? Lenke til kommentar
555555 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 1300euro i mnd jøss det var mye... men nei takk Lenke til kommentar
Roso_99 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Lyst til aa jobbe i utlandet ? I Nederland er det mange support sentre som driver support paa de skandinaviske spraakene til kunder i norge, danmark og sverige. Selv jobber jeg paa et slikt senter, og de trenger virkelig personer som snakker de skandinaviske spraakene. Noen som kunne tenkt seg aa jobbe i Nederland ? Send soknad hit hvis du synes det hores interressant ut Eddie81: Hei, jeg veldig lyst å jobber der, Kan du forteller meg hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Lyst til aa jobbe i utlandet ? I Nederland er det mange support sentre som driver support paa de skandinaviske spraakene til kunder i norge, danmark og sverige. Selv jobber jeg paa et slikt senter, og de trenger virkelig personer som snakker de skandinaviske spraakene. Noen som kunne tenkt seg aa jobbe i Nederland ? Send soknad hit hvis du synes det hores interressant ut Eddie81: Hei, jeg veldig lyst å jobber der, Kan du forteller meg hva kan jeg gjøre? Hvordan klarte du å spa opp en 8 år gammel tråd? 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Tjener faktisk mer ved å jobbe innenfor NAV enn dette. Lenke til kommentar
Roso_99 Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Lyst til aa jobbe i utlandet ? I Nederland er det mange support sentre som driver support paa de skandinaviske spraakene til kunder i norge, danmark og sverige. Selv jobber jeg paa et slikt senter, og de trenger virkelig personer som snakker de skandinaviske spraakene. Noen som kunne tenkt seg aa jobbe i Nederland ? Send soknad hit hvis du synes det hores interressant ut Eddie81: Hei, jeg veldig lyst å jobber der, Kan du forteller meg hva kan jeg gjøre? Hvordan klarte du å spa opp en 8 år gammel tråd? Jeg har lyst å joobe i Nedtherland, hvor kan jeg levere CV min? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Nå er jo levekostnadene veldig mye lavere her i Nederland enn i Norge da. 1300 euro vil vel tilsi en sånn cirka 11 000 norske kroner netto i løpet av en måned. Dette er en helt ordinær lønn i pannekake landet, og du klarer deg veldig bra med den lønnen her, men selvfølgelig blir du ikke rik. Er du derimot glad i alkohol så ligger kasse prisen på rundt 60-80 kroner, så i det minste har du råd til en fest da øl er billigere enn cola. Feriepenger i norge varierer fra hvor lang ferie du har, men de fleste ligger vel på 10,2 % og kanskje litt mer nå. Den er også 12 % for de som har 5 uker ferie. Her får du 8% feriepenger, men i motsetning til i Norge får du også lønn for feriedagene dine, så du slipepr å bruke feriepenger som erstatning for tapt lønn mens du er på ferie. Dæven! Om det er så billig i Nederland skal jeg flytte dit å jobbe i min nåværende jobb! Kan jo leve som en konge der jeg da! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. mai 2014 Del Skrevet 26. mai 2014 Lyst til aa jobbe i utlandet ? I Nederland er det mange support sentre som driver support paa de skandinaviske spraakene til kunder i norge, danmark og sverige. Selv jobber jeg paa et slikt senter, og de trenger virkelig personer som snakker de skandinaviske spraakene. Noen som kunne tenkt seg aa jobbe i Nederland ? Send soknad hit hvis du synes det hores interressant ut Eddie81: Hei, jeg veldig lyst å jobber der, Kan du forteller meg hva kan jeg gjøre? Hvordan klarte du å spa opp en 8 år gammel tråd? å herregud... dette så jeg ikke en gang. Lenke til kommentar
Tronderelk Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 Hvordan er det med priser og lønninger i dag da? 1300Euro hørtest veldig lite ut. Blir vel nesten ikke penger igjen til flybillet tilbake til Norge igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå