Jolle99 Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Har et stort på problem med et POV Ti4200 64mb kort! Fugerer helt fint i windows, men når jeg skal spille noe som trenger openGL så vil det ikke funke noe bra! Den går inn i spillet, men det "flikker" frem og tilbake og fra side til side, kobinert med at skjermen blir svart innimellom! NOEN SOM KAN HJELP?!?! btw. Har hatt et Asus Ti4200 128mb kort installert tidligere... Har prøvd å unistalle alt som har med Graf.drivere å gjøre men, samme prob hele tiden. Prøvd detonator 41.03 og 40.74 (el hva den heter)... Noen som har noe ide?!?!? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 - Detonator destroyer og deretter installere sertifiserte drivere regner jeg med at du har prøvd? - Kjør en Specview test og se hva som skjer? - Ser du har klokket, klokk ned? du har høy FSB og ikke har satt dividere riktig.....? - sjekk volt på AGP? (nå beveger jeg meg på tynn is her :wink:) - ellers kan du prøve og formattere HD og deretter flahse VGA bios/motsatt. - prøv å post i hw.no forumet Hvis ikke noen av mine tips fungerer ville jeg sendt kortet tilbake.. Lykke til! edit: kom på flere forslag :smile: _________________ - Ikke undervurder min manglende kompetanse, og få noreg ut av Norge! [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-11-12 00:24 ] Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Japp fikset problemet! Var 2 ting: 1. POV Ti4200 funker ikke med "pre" slippen av Detonator (41.03), så måtte bruke 40.73 eller hva dne heter 2. Refreshrate refreshrate refreshrate fix :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå