hardmongo Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 tok dette bildet for en liten stund siden.. hva synes dere? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fett bilde, men jeg tenker ikke morder når jeg ser ham. Jeg tenker "sliten mann tar røykepause fra vedhogging sent på kvelden." Lenke til kommentar
jammi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Überfett! XD Det er nå jeg ønsker jeg kan PS... Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 thats how i like it! Veldig bra bilde likte godt det at den røyken kom ut av munnen,litt mystisk bilde egentlig. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Likte dette bildet. Flotte farger, og du har faatt til en litt artig effekt. Allikevel synes jeg det er litt (ikke mye) for moerkt. Lenke til kommentar
Peterpan73no Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fett bilde, men jeg tenker ikke morder når jeg ser ham. Jeg tenker "sliten mann tar røykepause fra vedhogging sent på kvelden." 7235660[/snapback] Må si meg enig. det er et fantastisk tøft bilde, men ikke spesielt skummelt eller morderisk. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fett bilde, men jeg tenker ikke morder når jeg ser ham. Jeg tenker "sliten mann tar røykepause fra vedhogging sent på kvelden." 7235660[/snapback] Må si meg enig. det er et fantastisk tøft bilde, men ikke spesielt skummelt eller morderisk. 7238106[/snapback] Enig med han her! Burde vel vært litt med blod for å få frem den morderiske stemningen.. Eeeehh, ikke voldelig ment, men.. Lenke til kommentar
joostein Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Synes bildet er meget bra, et av de beste bildene jeg har sett fra deg. Gir meg skikkelig Sin City følelse, og det er en god ting. Lyset er bra og pose'en er også meget bra! Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bra bilde, likte farger og alt, mangler bare litt blod som drypper fra øksa. Savner også et sikkelig fornød ansiktutrykk,(må være røyker for å skjønne hva jeg mener) Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Utrolig fint og dystert bilde, jeg elsker den lyssettingen der. Jeg kan ikke finne noe jeg ville ha rettet på. Meget bra hardmongo, fortsett med å ta bra bilder, for det gjør du! Lenke til kommentar
SCV Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 er det noen som kan og ta bilder så er det hardmongo. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Et bra bilde. Hadde vært bedre uten øksa, ser ut som en oppgitt og deppa fyr. Flotte kontraster med dyster stemning. Ser ikke ut som en øksemorder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå