Jigsaw V Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg mener alt blir sikrere. Det finnes flere folk i dag som gjør livet surt for windows brukerne enn før (øker seff med antall win brukere (porposonalt (linjært)). Og det du skriver om awold forteller ingenting. Og det du skriver er også påstander tatt ut fra lufen, har DU kilder til dine påstander? Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Javel, så alt virus sprer spam? Det var nytt.Og selvfølgelig blir windows sikrere og sikrere, i forhold til sine forgjengere. Dette har man merket mest de siste 2-3 årene. 7241106[/snapback] Mange visur sprer spam. Jo flere infiserte pcer med spamvirus, jo mer spam. Windows blir selvsagt sikrere, noe annet ville ha vært utrolig merkelig. Men virus blir også bedre, så det eneste som har noe å si er hvor mye sikrere det er i forhold til andre. Jeg er ganske sikker på at DOS, win3.1, etc. hadde mindre antall virus enn det er til Windows XP nå. Likevel var ikke nødvendigvis koden sikrere. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Mange visur sprer spam. Jo flere infiserte pcer med spamvirus, jo mer spam. Windows blir selvsagt sikrere, noe annet ville ha vært utrolig merkelig. Men virus blir også bedre, så det eneste som har noe å si er hvor mye sikrere det er i forhold til andre. Jeg er ganske sikker på at DOS, win3.1, etc. hadde mindre antall virus enn det er til Windows XP nå. Likevel var ikke nødvendigvis koden sikrere. 7241937[/snapback] Mange og mange. Det spørs litt hvordan du definerer virus spørr du meg. Det ville vært utrolig merkelig om det ikke var flere virus nå enn det var til win 3.1. Dette fordi brukermassen har økt, og det er flere som har kunnskapen nå, enn for 10 år siden. Dessuten - hvor stor % av win 3.1 brukerne, eller DOS-brukerne var tilkoblet internett? Og det har ikke nødvendigvis noe å si hvor mye sikrere Windows er i forhold til andre OS. Ikke alle som bare kan skifte OS. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Å bytte oprativsystem etter hvor utsat det er at virus blir i meste laget. hadde dette ver ankelt så hadde angrepene av virus vert noenlunde jemt fordelt på alle operativsystem ( også mac). det er en enkel grunn til at windows er såpas utbred. husk at ( de fleste ) mac eiere er noen særinger som liker å skryte av maskinen sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå