sickmark Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 jaja..xboxn min funka fint helt til den siste oppdateringen , for nå virker det som dvd skuffen sliter som faen med å lese spillene...Noen funker plutselig ikke det hele tatt. det er visstnokk under 1 prosent i verden dette skjedde med, etter oppdateringen.Litt kjipt da ettersom at jeg skal i militæret om 2 måneder å har lite penger til å sende den inn(finner ikke garantien.)heh blir litt forbanna da..!sikkert ingen som har samme problem..menmen. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Du trenger ikke finne garantien eller kvitteringen, det holder å si serienummeret til supporten. Lenke til kommentar
sickmark Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 får håpe d da.. Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Trenger ikke å håpe en gang, det er sånn det er Lenke til kommentar
sickmark Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 hehe jess er vel det.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vi har en tråd som handlet om nettopp dette for en liten stund siden. Jeg foreslår at du i framtiden bruker forumet sin søkefunksjon. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=657415 Siste post linker til en fiks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg