en mann Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Er så VANVITTIG lei STYGGE banneord! Som igår i søndagsfilmen sier en sint mann: "Son of a BITCH!" - Dette oversatt til "Faen Skjære". Les flere STYGGE oversettelser. Men dette er ikke mitt poeng i denne tråden. Det jeg vil frem til i dette emnet er: Norge har ikke annet enn STYGGE banneord! *Sukk* Når jeg vil uttrykke meg på det sterkeste, tyr jeg til utenlandske ord. Dette fordi, "Fyttihelvete", "Faen skjære", "Pokker" og "Steike" ikke strekker til. "Jævlig" er utbrent. :sad: Hvis jeg er sint, meget sint, sier jeg: FFS. Dette er sinne! Omfg WOW! taler for seg selv! WTF?!??! - Sånne ting. Småbarnslige uttrykk, men knuser de norske kraftuttrykkene med mil! Som dere skjønner, trenger gamle Norge nye banneord. Hvem banner ikke idag? (Av dem som kan kalles normal). Har du noen uttrykk, ikke hold dem tilbake. Del dem med Norge! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Fyttihelvete ass, de forpulte norske møkkaorda holder 'faen skjære ikke! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 syns no at "Sylte laban" er tøft Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Da vil du like "Rakker'n Flaske eller kanskje Fy Druen... Men jeg liker nå Helv*tte jeg. Har en ekte norsk klang i seg. Lenke til kommentar
en mann Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Ser for dere at en idiot på en bråkete moped kjører TETT ved siden av dere. Du vet allerede at du hater slike *****ER, og har lyst å ta opp jakten og spenne føreren av sykkelen. Men du lar det holde med en Sterk glose. Hva vil den være? (Det står folk rundt deg, og jenter som tenker det samme som deg). Holder Fy Druen? Eller fyttikatta? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Quote: adg skrev (2002-11-11 21:45):FY Filla! **** i svarte helvette! Forbannet være satan i ytterste avkrok! Men hør på vaskemaskin sakn, han nordlendingen som fikser vaskemaskina. Det norske språk har masse banneord! Lenke til kommentar
en mann Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Fy filla... My ass! Du hadde ikke sagt det! Men jeg liker "sounden" i Søren klype! Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Liker utrykket "gjella små gris" jeg, men utrykket som jeg mest bruker er "nystekte små grønne devler" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå