DreamT Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Heisann! På grunn av den nye reformen så er vi pålogt å ha pc gjennom skolen og da går det ann å leie som jeg har gjort pga økomoni! Det jeg plages med er nå jeg skal instalere programmer, da får jeg denne meldingen: 1325.anders-toresen.bro is not a valid short file name Hvordan skal jeg få instalert programmer? Lenke til kommentar
Brinken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 er nok helt sikkert pga at du ikke er admin på pcen som tillater deg å installere progz... vi prøver å cracke pcene våre her, men det eneste som fungerer (en kompis i klassen) er å installere linux. men vi har bare snakket med data-ansvarlig på skolen og fått installert det vi vil Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvis du har OS er det bare å formatere. Da får du det som du vil. Ikke sikkert at dette er lov da siden du sikkert har skrevet under på en kontrakt med en hel masse regler for bruk av maskinen. Francis Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det skal finnes noen måter å få resatt passordet til adminbrukeren. Søk på google. Men slik jeg har forstått det er det en del å gjøre.. Lenke til kommentar
Brinken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 elr evt å formatere og installere windows på nytt, men da vil du jo garantert bli oppdaget viss du ikke har en data-ansvarlig med betydelig nedsatt intelligenskvotient. Han kompisen min (chills her på diskusjon.no viss du lurer ) har installert linux ubuntu oppå windows, så han har windows fortsatt lizm. Han installerer progz som en gud, men seffy har admins portblokket good luck veffal Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ta ut harddisken med det originale operativsystemet, kjøp en ny disk, og bruk denne på å installere på. Da er det jo bare å sette inn den originale disken igjen nå du skal levere tilbake maskina, og ingen merker noen ting Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Man kan egentlig kjøre de fleste win32 programmer under linux, wine kan faktisk dra overraskende mye. CS 1.6 samt Source faktisk. Endret 7. november 2006 av chills Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er det ikke en metode for å lage en konto som admin i sikkermodus uten å faktisk være admin? Francis Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er det ikke en metode for å lage en konto som admin i sikkermodus uten å faktisk være admin?Francis 7237138[/snapback] Eller du kan bruke en linux distro som er fullstendig lovlig til nettverkstesting. Den går under navnet: BackTrack Auditor Begge er livecd, et komplett OS rett fra Cd. Utrolig mange tools and stuff på de cdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå