Deadringer Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Les hva jeg skrev over her. Bullet er en emo versjon av metalcore. Men det er fortsatt metall. Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 digger hele albumet deres "the poison". Skikkelig bra metal musikk! 7237861[/snapback] Metal? Jeg vetta f*en hva man skal kalle det, men metal er det ikke.. Høres ut som punk hvor noen har lagt inn noe brøl og litt tilfeldige "riff". Soft metal eller punk metal vil jeg heller si (hvis det er noe som heter det da? ) 7347851[/snapback] Selvfølgelig er det metal. Emo metal kanskje? Jeg liker det hvertfall, og jeg er ikke emo :!: Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 liker ikke dem men en del jenter som liker dem Dilly Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Bullet For My Valentine, My Chemical Romance, Trivium, Fallout Boy... Alt høres helt likt ut spør du meg. Gleder meg til emo trenden går over. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Emometall kanskje? Nei huff, takler ikke emoband. Det blir for dumt Lenke til kommentar
FollowTheReaper Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Bullet For My Valentine, My Chemical Romance, Trivium, Fallout Boy... Alt høres helt likt ut spør du meg. Gleder meg til emo trenden går over. 7355068[/snapback] gleder meg til trenden med å si emo er over. Btw: du kan ikke sammenligne Trivium med de andre bandene der.. Heafy & co ligger flere divisjoner over, og på den sisten platen er alle spor av metalcore borte også. 80-talls trash ftw! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Bullet For My Valentine, My Chemical Romance, Trivium, Fallout Boy... Alt høres helt likt ut spør du meg. Gleder meg til emo trenden går over. 7355068[/snapback] gleder meg til trenden med å si emo er over. Btw: du kan ikke sammenligne Trivium med de andre bandene der.. Heafy & co ligger flere divisjoner over, og på den sisten platen er alle spor av metalcore borte også. 80-talls trash ftw! 7356379[/snapback] Enig med den! Trivium er ikke noe du kan sammenligne med de andre bandene du nevner. Har ikke hørt veldig mye på dem, men ut fra det jeg har hørt vil jeg si at akkurat den påstanden var litt dryg Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 liker ikke dem men en del jenter som liker dem Dilly 7354598[/snapback] Bullet for my valentine kan ikke sammenlignes med My chemical romance Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 digger hele albumet deres "the poison". Skikkelig bra metal musikk! 7237861[/snapback] Metal? Jeg vetta f*en hva man skal kalle det, men metal er det ikke.. Høres ut som punk hvor noen har lagt inn noe brøl og litt tilfeldige "riff". Soft metal eller punk metal vil jeg heller si (hvis det er noe som heter det da? ) 7347851[/snapback] Skal visstnok være metall. Enten du liker det eller ikke. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Bullet for my valentine kan ikke sammenlignes med My chemical romance 7356649[/snapback] Jo Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Bullet for my valentine kan ikke sammenlignes med My chemical romance 7356649[/snapback] Jo 7357527[/snapback] Hvorfor? Fordi fansen er de samme små jentene på 14? Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Gir totalt faen i om folk synes det er emo eller ikke. Hver sin lyst sier nå jeg. "den musikken jeg hører på er best" mentaliteten rår urokkelig sterkt innenfor metal miljøet" Personlig synes jeg Bullet er helt greie, noe som allerede har blitt sagt. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vel, jeg syns Bullet er et ganske bra band. De ga ut en god plate med "The Poison" og var underholdende live. Hører ikke så mye på dem nå lenger dog. Lenke til kommentar
MacNitro Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Bullet For My Valentine, My Chemical Romance, Trivium, Fallout Boy... Alt høres helt likt ut spør du meg. Gleder meg til emo trenden går over. 7355068[/snapback] gleder meg til trenden med å si emo er over. Btw: du kan ikke sammenligne Trivium med de andre bandene der.. Heafy & co ligger flere divisjoner over, og på den sisten platen er alle spor av metalcore borte også. 80-talls trash ftw! 7356379[/snapback] JA..... helt enig Trivium kan ikke sammenlignes ps:BFMV ER EMO MUSIKK FOR EMO FOLK Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 liker ikke dem men en del jenter som liker dem 7354598[/snapback] Og det er sikkert mye av grunnen til at de starta Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tror faktisk de er mer interresert i den mannlige delen av fansen..... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Siden du spør så fint om mine meninger: de er dårlig Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Liker noen av sangene godt. Spesielt "Tears dont fall". Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bullet For My Valentine, My Chemical Romance, Trivium, Fallout Boy... Alt høres helt likt ut spør du meg. Gleder meg til emo trenden går over. 7355068[/snapback] gleder meg til trenden med å si emo er over. Btw: du kan ikke sammenligne Trivium med de andre bandene der.. Heafy & co ligger flere divisjoner over, og på den sisten platen er alle spor av metalcore borte også. 80-talls trash ftw! 7356379[/snapback] "Heafy & co" ligger på samme divisjon som alle de andre. 80-talls thrash? Utvannet Metallica spør du meg. De prøver så hardt at det grenser til det latterlige. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Tror faktisk de er mer interresert i den mannlige delen av fansen..... 7388601[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå