Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Diskret stylet Opel Astra G (Showcase/Worklog)

Anbefalte innlegg

Her er tralla vår da. 2003mod Opel Astra med en del heller diskrete modifikasjoner. Premiert bil. Fremtidsplaner er mange, men det er for lite penger til å gjøre alt i nær fremtid, så får vel ta litt etterhvert antakelig. Kommentarer er hyggelig, positive som negative :)

Specs:

Interiør fra Irmscher:

-------------------------

Kromringer varmeapparat

Kromringer speedometer

Alu ratt

Alu midtkonsoll

Alu girkule

Alu girspakomramming

Alu girbelg

Alu håndbrekk

Alu håndbrekksbelg

Alu plate under håndbrekk

Alu pedaler

Alu dørlåspinner

Alu I-Astra terskellister

Gulvmatter

Midtarmlene

Eksteriør fra Irmscher:

--------------------------

Frontfanger m/grøftelys

Bakfanger

Sideskjørt

Panserforlenger

Takvinge

Speil

Grill

Emblemer på dørlister

Øvrig eksteriør

-----------------

Profftonede ruter rundt om

Sorte In-Pro baklykter

Sorte In-Pro sideblinklys

MS Design øyelokk

Blåkrommede detaljer i motorrom

Panserløftere

Eksos med utløp på hver side

Alu takantenne

Senket 40mm

Bakhjul spacet ut 11mm på hver side (sommer)

Stickers i frontrute + bakruter

Felger: PLW (ProLine Wheels) 8x18 ET35

Dekk: 215/35-18 Falken FK-451

Stereo: Pioneer DEH-P8600MP

astrag2.jpg

astrag7.jpg

astrag9.jpg

astrag12.jpg

OMCAALESUND_019.jpg

OMCAALESUND_021.jpg

y8otcv.jpg

Endret av Juballong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PC-2004: Neeei, er det så interessant da? :D Motor er moro, men på denne bilen har det vært kraftig nedprioritert. For min del koster det mer enn det smaker, så jeg har først og fremst vært ute etter å endre utseendet litt. Det er jo det folk ser først uansett :cool: Motoren er en skarve Z16XE, alt¨å en 1.6 med 100 "illsinte" ponnier, men som jeg pleier å si: Jeg kan lett miste lappen med den også :) Har selvfølgelig lyst på 2.0 turbomotor, men det blir schvindyrt når man tenker på tilleggsavgifter og alt mulig. Ikke minst må jeg oppgradere understellet og bremser en del samtidig, og da snakker vi fort en totalkostnad på kanskje

150 000 penger, og det har jeg ikke råd til. Liker å ha ting på den lovlige måten ;)

Lenke til kommentar
PC-2004: Neeei, er det så interessant da?  :D  Motor er moro, men på denne bilen har det vært kraftig nedprioritert. For min del koster det mer enn det smaker, så jeg har først og fremst vært ute etter å endre utseendet litt. Det er jo det folk ser først uansett  :cool: Motoren er en skarve Z16XE, alt¨å en 1.6 med 100 "illsinte" ponnier, men som jeg pleier å si: Jeg kan lett miste lappen med den også  :) Har selvfølgelig lyst på 2.0 turbomotor, men det blir schvindyrt når man tenker på tilleggsavgifter og alt mulig. Ikke minst må jeg oppgradere understellet og bremser en del samtidig, og da snakker vi fort en totalkostnad på kanskje

150 000 penger, og det har jeg ikke råd til. Liker å ha ting på den lovlige måten  ;)

7235363[/snapback]

Du har den motorn ja:) Eco-tec eller hva de kallern.. Broren min har en sånn en, den går unna den :cool:, driftssikker og bruker lite bennsin :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...