Gå til innhold

W950i VS M600i

Anbefalte innlegg

Hei folkens,

Jeg har planer om å investere i en smartphone, og står da mellom to posjoner, ref tittel. Har lest en del tester og blir bare mer og mer usikker.

Telefonen er først og fremst tenkt brukt som telefon, så mp3 og til slutt jobb (kalenderoppføringer, kalkulator, e-post osv osv).

W950i blir kritisert for dårlig lydkvalitet, noe som er helt uakseptabelt iom at den skal benyttes som mp3-spiller. Derimot virker det som om W950i er kjappere enn M600i.

Kan man benytte eget headset til M600i (VIKTIG)? Kan man benytte større headset uten at telefonen kneler?

Noen anbefalinger her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

M600i støtter på samme måte som W950i et hvilket som helst headset ved at man benytter et adapter mellom telefon og minijack.

Spørsmålet som da gjenstår er hvilken av disse to modellene som gir best lyd...

Noen som har testet begge??

Lenke til kommentar

Eneste plassen jeg har lest at w950i fpr dårlig karakter for lyd er amobil.no sin test..alle andre skryter lyden opp i skyene.men jeg har jo ikke hørt den selv så jeg vet ikke.men snus litt rundt på forumet her så finner du folk som er helt uenig i amobil sin test..så at lyden er dårlig har jeg ingen tro på..det er jo en walkman for pokker.den må jo yte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...