MysticoN Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hello alle sammen.. jeg lurer på hva ho "blåe" dama som kom i episoden S01E15 - Durka Returns. og ho i episoden S01E07 PK Tech girl.. grunnen til jeg lurer er at jeg har sett ho i PK Tech Girl, og ho blåe var bare fin fin Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hu som spiller Gilina Renaez (PK Tech Girl) heter Alyssa Jane Cook. Når du sier "hun blåe" så regner jeg med at du mener Pa'u Zotoh Zhaan, hun spilles av Virginia Hey Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 all info om sånt finner du på www.tv.com, www.imdb.com og www.wikipedia.org tar jeg ikke feil er det i epsidoe 15 at Chiana kommer med .. og er nok hu han er ute etter hu er jo grå med en hint av blått hun er spilt av Gigi Edgley http://www.gigiedgley.com/ Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 "Chiana" kan man forøvrig gjenkjenne om man ser på NRK for tiden (Politiagentene). Min personlige favoritt blandt blåe aliens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå