Gå til innhold

Spillverket.no: Gears of War i mest omdiskuterte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Omtrent 40 tråder med "Gears of War" i emnefeltet er opprettet de siste 180 dagene. I overkant av halvparten av disse er opprettet i løpet av de siste 30 dagene. Med andre ord ikke spesielt aktivt emne foreløpig.

Mer informasjon om hvordan kategorien for de mest omdiskuterte spillene fungerer, finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655246

Ta gjerne en titt på de andre kategoriene som ligger under "Spillforum - for de mest omdiskuterte" for å danne dere et bilde av hvor høyt aktivitetsnivå som kreves.

Endret forresten overskriften fra "Mest omdiskuterte spill" til "Gears of War i mest omdiskuterte?"

Lenke til kommentar

Selv fikk jeg opp 45 tråder med 'Gears' i emnetittel da jeg gjorde 180-dagers søk, er vell like mange emner som bare bruker GoW i emne-tittell men får ikke søkt hvor mange emner det er siden det blir for kort til å søke på, og kommer etter alt å dømme å bare øke nå når spillet slippes på markedet. :-/

Så jeg vil tippe at det sikkert allerede nesten hundre tråder å flytte..

Dessuten ville det jo vært fint for 360-fansen om de endelig fikk ett 'mest omdiskutert' spill de også, det har de fortjent. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Kanskje Gamer burde stoppe alle disse trådene, og heller be om en PM eller lignende.  :hrm:

7242804[/snapback]

Jeg sendte et PM anngående det og da ble stickyen om denne saken opprettet :) Som det står i den er det opp til administratorene om det blir ett underforum eller ei. Masing hjelper ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...