KongRudi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Går det ikke ann å få Gears of War rett inn i 'mest omdiuskuterte', hvis man er på konsollforumet så er det ca. 5 tråder per side om GeOW, blir litt ryddigere da.. :-) Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Støtter forslaget. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Omtrent 40 tråder med "Gears of War" i emnefeltet er opprettet de siste 180 dagene. I overkant av halvparten av disse er opprettet i løpet av de siste 30 dagene. Med andre ord ikke spesielt aktivt emne foreløpig. Mer informasjon om hvordan kategorien for de mest omdiskuterte spillene fungerer, finner dere her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655246 Ta gjerne en titt på de andre kategoriene som ligger under "Spillforum - for de mest omdiskuterte" for å danne dere et bilde av hvor høyt aktivitetsnivå som kreves. Endret forresten overskriften fra "Mest omdiskuterte spill" til "Gears of War i mest omdiskuterte?" Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Selv fikk jeg opp 45 tråder med 'Gears' i emnetittel da jeg gjorde 180-dagers søk, er vell like mange emner som bare bruker GoW i emne-tittell men får ikke søkt hvor mange emner det er siden det blir for kort til å søke på, og kommer etter alt å dømme å bare øke nå når spillet slippes på markedet. :-/ Så jeg vil tippe at det sikkert allerede nesten hundre tråder å flytte.. Dessuten ville det jo vært fint for 360-fansen om de endelig fikk ett 'mest omdiskutert' spill de også, det har de fortjent. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kanskje Gamer burde stoppe alle disse trådene, og heller be om en PM eller lignende. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Nei, Gears of War er jo ett populært tema, blir for dumt å ta det på PM til alle de intresserte. Da er det bedre at deter litt forvirrende på forumet. Endret 8. november 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Forstår ikke hva du mener, men jeg tenkte at den som ønsket et nytt spillforum kan sende en melding til TST.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Kanskje Gamer burde stoppe alle disse trådene, og heller be om en PM eller lignende. 7242804[/snapback] Jeg sendte et PM anngående det og da ble stickyen om denne saken opprettet Som det står i den er det opp til administratorene om det blir ett underforum eller ei. Masing hjelper ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå