007CD Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har en gammel Nokia 3410 og jeg lurte på hva disse ligger på i markedsverdi for tiden? Hvor mye kunne jeg regnet med å få om jeg selger den nå? Jeg er ikke helt inne på det med mobil priser som jeg er på PC deler så denne er jeg usikker på. Riktignok er telefonen gammel og mangler en masse av den nye teknologien sånn som fargeskjerm. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 tja. gammel, utdatert modell som aldri var dyr i utgangspunktet... 50kr? 1kr? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er du heldig kommer du over noen som vil ha den av "nostalgiske" grunner. Så en løk på QXL.no som hadde bud inne på over 500 kr på en 3210! Men selger du den til "hvem som helst" vil nok 100 kr være maks. Du får nye telefoner med samme egenskaper, også ofte + fargeskjerm til ned mot 3-400 kr med kontantkort. Både Elkjøp og Expert har noen sånne telefoner i ny og ne.. Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er helt utrolig at du tror du kan få penger for den. Du har ikke noe annet du også vil selge? Noen gamle sokker eller noe slikt? Hehe, noen tror de får penger for hva som helst som dukker opp i skuffen. Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er helt utrolig at du tror du kan få penger for den. Du har ikke noe annet du også vil selge? Noen gamle sokker eller noe slikt? Hehe, noen tror de får penger for hva som helst som dukker opp i skuffen. 7236541[/snapback] Ikke drit deg ut a. Er ingen som tvinger det til å svare på innlegg du syntes er dumme, og trolig heller ingen som ønsker det heller. Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er helt utrolig at du tror du kan få penger for den. Du har ikke noe annet du også vil selge? Noen gamle sokker eller noe slikt? Hehe, noen tror de får penger for hva som helst som dukker opp i skuffen. 7236541[/snapback] Ikke drit deg ut a. Er ingen som tvinger det til å svare på innlegg du syntes er dumme, og trolig heller ingen som ønsker det heller. 7236629[/snapback] Nei, har ikke følt noen tvang heller, men jeg er i min fulle rett til å komme med en kommentar. Jeg kjøpte min 5140i for 1 krone for over ett år siden. Uten abo kostet den vel rundt 1500 kroner. Kanskje den er verdt noen hundrelapper nå. En 3410 er så gammel at den ikke burde være verdt noenting. Så at noen spekulerer i hvor mye penger de kan tjene på den, det synes jeg blir litt sprøtt. Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Finnes mange der ute som vil ha gamle mober .. finnes manges sider på nettet som er dedikerte til gamle tlf og selger dem "dyrt" Lenke til kommentar
µT. Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg anbefaler deg å beholde den i ca. 10-20 år til.. Så selger du til en eller annen som samler på "antikke" mobiler... Jeg har 15 mobiler liggende, som jeg ikke selger nå. En av grunnene er at jeg kan da bytte mellom disse når jeg er lei en annen, og jeg har fortsatt min første mobil.. (en Panasonic GD-450 eller noe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå