catosim Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har en whitebox cl 4+ som har en plagsomt gøy viftestøy. Har blitt anbefalt å bytte til en vifte med skarpere blader, da dette skal føre til en stillerer viftegange. Har noen erfaringer å dele med meg? Går jeg inn fra undersiden av maskinen eller under tastaturet? Alle innspill mottas med takk Ca2 Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) . Endret 3. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
catosim Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Med stor sannsynlighet må du fjerne tastaturet for å få tilgang til vifta. En demonteringsmanual til pc-en din gjør inngrepet betydelig enklere. Hvordan har du tenkt å finne en vifte med skarpere blader? 7236672[/snapback] Ja si det, det aner jeg ikke enda. Tenker jeg spør på en dataforretning der jeg vet de driver med mye rart, bla recovery på maskiner med krasja hovedkort/prosessor etc. Antar de også kan gi noen råd om dette også. Håper jo selvsagt at noen i dette forumet kan gi noen tilbakemeldinger. Ca2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå