Gå til innhold

Hva slags system har dere ?


Haxxor

Anbefalte innlegg

Hei, bare lurte på om noen har noen SKIKKELIG råe maskiner der ute =)

 

Selv har jeg :

 

Abit AT7-MAX2, AMD XP2400+ , 1Gb DDR 400 RAM , Hercules 9700 PRO , ASUS 40x CdRw , 40x16x Pioneer DvD Slot In , 80GB Maxtor + 40 GB Maxtor external USB2 disk , Chieftec Dragon Aluminium og en haug med lydløse vifter =)

 

Noen råere ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-11-11 15:26, skrev Haxxor:

Hei, bare lurte på om noen har noen SKIKKELIG råe maskiner der ute =)


Selv har jeg :


Abit AT7-MAX2, AMD XP2400+ , 1Gb DDR 400 RAM , Hercules 9700 PRO , ASUS 40x CdRw , 40x16x Pioneer DvD Slot In , 80GB Maxtor + 40 GB Maxtor external USB2 disk , Chieftec Dragon Aluminium og en haug med lydløse vifter =)


Noen råere ?


 

Det er mulig at viftene dine er støysvake, men de er ihvertfall ikke lydløse :wink:

Lenke til kommentar

Herregud så barnslig.

Jeg er 28 år og jobber i en databedrift så jeg kjøper komponentene til "innkjøpspris" , så jeg trenger ikke pappa til å kjøpe pc til meg.

 

Jeg satt her en dag etter at jeg var ferdig med maskinen min og lurte på hva slags oppsett folk hadde , men det viser seg nå at det ikke nytter å poste noe man lurer på i dette forumet før man får slengt dritt.

 

Men det er tydelig at det finnes en del fjortisser der ute som ikke eier folkeskikk.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 15:57, skrev Haxxor:

Herregud så barnslig.

Jeg er 28 år og jobber i en databedrift så jeg kjøper komponentene til "innkjøpspris" , så jeg trenger ikke pappa til å kjøpe pc til meg.


Jeg satt her en dag etter at jeg var ferdig med maskinen min og lurte på hva slags oppsett folk hadde , men det viser seg nå at det ikke nytter å poste noe man lurer på i dette forumet før man får slengt dritt.


Men det er tydelig at det finnes en del fjortisser der ute som ikke eier folkeskikk.



 

Desverre ja.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 16:02, skrev Haxxor:

Så klart at alle som eier en pc sikkert synes at enns egen maskin er den råeste =) man legger jo litt sjel i prosjektet.


Men det var ikke det jeg lurte på , det var hva slags specs folk hadde i maskinene sine.





 

Men du inrømer at du liker å skryte litt? :smile: Du har grunn til å skryte å.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 16:00, skrev Aurelius:

Herregud, for en søple-tråd.

Hei du "mr.liker.å.skryte.av.maskinen.min.ta.opp.plass.i.forumet.gutt"

Ingen liker skryteposter, håper moderator sletter denne idiotiske posten.


Slev har jeg;


P4 4.7Ghz

5Gb DDR-II PC 9000 Corsair

Radeon 10000 Pro


Men ikke si d til noen...


 

*sigh* , well.. jeg har da iallefall lært at man ikke kan være nysgjerrig utenfor sin egen hjerne.

For hvis man skulle våge seg på en post der man lurer på hva andre mennesker har i sine maskiner så får man bare dritt tilbake.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 16:02, skrev Haxxor:

Så klart at alle som eier en pc sikkert synes at enns egen maskin er den råeste =) man legger jo litt sjel i prosjektet.


Men det var ikke det jeg lurte på , det var hva slags specs folk hadde i maskinene sine.


 

Da burde du tenkt litt på formuleringa av posten din. Men jeg var en av de som svarte, så ikke klag. Men hvis du har så lyst til å vite hva folk har så er det jo bare å se på signaturen til de fleste her inne. :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-11 16:02, skrev Haxxor:

Så klart at alle som eier en pc sikkert synes at enns egen maskin er den råeste =) man legger jo litt sjel i prosjektet.


Men det var ikke det jeg lurte på , det var hva slags specs folk hadde i maskinene sine.


 

.:WinXP:.

.:AMD Athlon 1GHz:.

.:MSI KT3 Ultra2-R:.

.:Creative GeForce2 32mb:.

.:512mb DDR PC2700:.

.:Seagate 60gb 7200 RPM:.

 

Dette oppsettet sitter jeg på per i dag, men jeg har egentlig ett Gainward GF4 kort som jeg har hatt en god del problemer med og har sendt inn for tredje gang. Håper den saken ordner seg så jeg får testa kortet i ordentlig i spill osv (bare ny CPU og skjerm nå så begynner det å blir bra :grin:).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...