Gå til innhold

Prosjekt: Lost The Movie, del 1 ferdig!

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Hvor får du tak i denne filmen? så den var fullført

7290218[/snapback]

Hvis man legger skipet til hamn i piratbukta, så står det en mann ved kaia som forteller hvem og hvor mange som har filen.

7294921[/snapback]

Fy faen det der er den beste forklaringa jeg har sett ass... Lo så folk spurte meg hva det var...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor får du tak i denne filmen? så den var fullført
Hvis man legger skipet til hamn i piratbukta, så står det en mann ved kaia som forteller hvem og hvor mange som har filen.
Fy faen det der er den beste forklaringa jeg har sett ass... Lo så folk spurte meg hva det var...
Personlig var jeg ikke noe bedre. :!:

neitakk: Antar du vet om Lostpedia, hvis ikke kan du få mye hjelp i event chronology-oversikten. :)

Som du sier blir dette bra for de som ikke gidder å se 38,5 timer Lost (55 episoder a 42 minutter), men dårlig for de som har "lest boka". Kanskje du skal vente til sesong tre er over før du lager del to, tre osv? Mulig du til og med må lage en ny utgave av del en siden nye ting vil komme ut over sesongen.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Har såvidt begynt på part 2. Gjør en del vurderinger nå, på hvor langt jeg skal gå før jeg må holde en pause til sesong 3 med nye scener er over.

Sigmund_Freud: Takk for tipsene. :) Har brukt lostpedia aktivt ja, og det er et hendig verktøy. Mye enklere å finne de scenene jeg er ute etter.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar

Hmm, har litt problemer med å spille den av. Har lastet ned fila og mounta i daemon-tools, men når vlc prøver å starte den skrur bare vlc seg av. Så jeg må starte en og en av de *.vob-filene når jeg utforskere dvden. Bare hos meg dette skjer eller?

Lenke til kommentar
Hmm, har litt problemer med å spille den av. Har lastet ned fila og mounta i daemon-tools, men når vlc prøver å starte den skrur bare vlc seg av. Så jeg må starte en og en av de *.vob-filene når jeg utforskere dvden. Bare hos meg dette skjer eller?

7323209[/snapback]

Har du testa med et annet programm? PowerDVD, Media Player Classic etc.

Lenke til kommentar

7323209[/snapback]

Nope.. Fikk feilmelding i VLC jeg. Kjørte bare en og en av videofilene i video_ts mappa, funka på et vis det å..

Lenke til kommentar

7323209[/snapback]

Hadde samme problemet som deg når jeg brukte VLC...

WinDVD leste det uten problemer.

Lenke til kommentar
Fantastisk tiltak! Laster ned nå.

Har ikke fulgt med på Lost bortsett fra halvparten av sesong 1, så håper jeg får med meg alt. :)

7323305[/snapback]

Du får gi respons på hvor mye du skjønner. For en del av forsøket går ut på om det er mulig å forklare Lost i kronologisk rekkefølge til noen som ikke har sett serien. :)

Del 2 er på vei, men jeg kan fortsatt ikke sette noen dato.

BTW: Noen som vet hvordan man kommer rundt synkroniseringsproblemer i Ulead? Den ferdige avi-filen er totalt usynket.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...