merkur Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Dette høres veldig bra og spennende ut Må se denne filmen Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 12. november 2006 Forfatter Del Skrevet 12. november 2006 Er det noen her som bor i Stavanger og som har Lyse-nett? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Er det noen her som bor i Stavanger og som har Lyse-nett? 7266976[/snapback] Ja, kontakt på pm.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Det ser ut til at prosjektet ditt begynner å bli rimelig populært i Sverige ... Gleder meg til å se den. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, du får mye skryt av svenskene. Fant den "svenske siden", begynt å laste ned selv nå. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har nå sett litt av den og så langt ser dette veldig bra ut, faktisk endel bedre enn jeg hadde regna med også Takk for at du gidder og gjøre dette Neitakk men, noen ide om nå oppfølgeren kommer? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Det kommer en oppfølger ja. Skal jo fortsette helt til hele historien er dekket. Kommer til å vente en stund før jeg fortsetter med sesong 2, ettersom jeg mistenker at det kommer noen scener i sesong 3 som jeg trenger der. Blant annet seilturen til Desmond. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Bra jobba neitakk. Kan nok hende du etterhvert får flere scener å fylle inn i denne del 1 også. Ettersom Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor det visstnok skal være en flashback-episode som omhandler the others i en av de kommende episodene av sesong 3. Men en ting jeg reagerte litt på; å se flystyrten sammensatt på den måten var veldig gøy, men hvorfor var den ikke med den scenen fra the other 48 days hvor vi ser bakdelen lande i vannet? Endret 13. november 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Får bare error når jeg prøver å kjøre den fra hdd'en i powerdvd jeg.. Må vel ikke brenne den ut? =/ Lenke til kommentar
ersa Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hos meg ville den ikke kjøre før jeg brente den ut. Men on topic: Meget bra jobb du har gjort. Var virkelig artig å se det kronologisk. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. november 2006 Forfatter Del Skrevet 14. november 2006 Mount den, og velg "spill av mappe" i DVD-avspilleren. Det er alt som trenges for å spille den av. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Det var veldig artig å se hendelser relatert til øya i kronologisk rekkefølge, men litt kritikk må skytes inn: Du har ikke forhastet deg med produksjonen her? Omtrent alle "unaturlige" overganger mellom scener føles nettopp som unaturlige. Det har først og fremst noe å gjøre med lyden. Ofte hører man den oppbyggende dypbasslyden som dukker opp når et tilbakeblikk er ferdig, men lyden senkes og den får ingen funksjon, annet enn irritasjon. Dette kan det gjøres noe med i redigeringsprosessen. Et annet eksempel var i The Hatch når Desmond finner kameraten full, klar til å vri om nøkkelen. Scenen toner ut, men vi hører tydelig at kameraten snakker videre. Håper du gjør noe med dette til Del 2. Stå på! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. november 2006 Forfatter Del Skrevet 15. november 2006 Jeg hadde store problemer med Pinnacle. Forhåndsvisningen under redigeringsprosessen var usynket, så jeg fikk ingen tilbakemelding på om ting var riktig. For eksempel så fikk jeg ikke musikken til å stoppe nøyaktig i det øyeblikket døren ble smelt igjen. Når programmet i tillegg brukte 24 timer på å konvertere til et sebart format, var det vanskelig å kvalitetssjekke uten å miste tålmodigheten. Del 2 skal gjøre mer nøysommelig, men jeg orker ikke være så sykt nøye heller. Det viktigste er å få ideen om hvordan Lost kunne vært, hvis den gikk kronologisk. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Hvor får du tak i denne filmen? så den var fullført Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Veldig bra gjort. Dette skal jeg se. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hvor får du tak i denne filmen? så den var fullført 7290218[/snapback] Hvis man legger skipet til hamn i piratbukta, så står det en mann ved kaia som forteller hvem og hvor mange som har filen. Endret 16. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Neste film får du redigere med noe annet. Pinnacle Studio er verdens verste program. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Har dessverre ikke funnet et eneste program til nå som kan importere video-filer så lett som Pinnacle. :S Ulead et neste å teste ut... Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Premiere Pro er jo ganske greit på den måten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Premiere Pro er et bra program, men jeg sliter fortsatt med å få importert en del videofiler til det, da jeg får feilmelding angående audio rate. Har fulgt incanus sitt forslag om å gjøre om på lyden ved bruk av VirtualDub, men det fikset dessverre ikke problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå