Gå til innhold

Prosjekt: Lost The Movie, del 1 ferdig!

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra jobba neitakk. :)

Kan nok hende du etterhvert får flere scener å fylle inn i denne del 1 også. :p

Ettersom

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
det visstnok skal være en flashback-episode som omhandler the others i en av de kommende episodene av sesong 3. ;)

Men en ting jeg reagerte litt på; å se flystyrten sammensatt på den måten var veldig gøy, men hvorfor var den ikke med den scenen fra the other 48 days hvor vi ser bakdelen lande i vannet?

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Det var veldig artig å se hendelser relatert til øya i kronologisk rekkefølge, men litt kritikk må skytes inn: Du har ikke forhastet deg med produksjonen her? Omtrent alle "unaturlige" overganger mellom scener føles nettopp som unaturlige. Det har først og fremst noe å gjøre med lyden. Ofte hører man den oppbyggende dypbasslyden som dukker opp når et tilbakeblikk er ferdig, men lyden senkes og den får ingen funksjon, annet enn irritasjon. Dette kan det gjøres noe med i redigeringsprosessen. Et annet eksempel var i The Hatch når Desmond finner kameraten full, klar til å vri om nøkkelen. Scenen toner ut, men vi hører tydelig at kameraten snakker videre. Håper du gjør noe med dette til Del 2. Stå på!

Lenke til kommentar

Jeg hadde store problemer med Pinnacle. Forhåndsvisningen under redigeringsprosessen var usynket, så jeg fikk ingen tilbakemelding på om ting var riktig. For eksempel så fikk jeg ikke musikken til å stoppe nøyaktig i det øyeblikket døren ble smelt igjen. Når programmet i tillegg brukte 24 timer på å konvertere til et sebart format, var det vanskelig å kvalitetssjekke uten å miste tålmodigheten.

Del 2 skal gjøre mer nøysommelig, men jeg orker ikke være så sykt nøye heller. Det viktigste er å få ideen om hvordan Lost kunne vært, hvis den gikk kronologisk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...