834HF42F242 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Hehe, ok. Tror ikke jeg skal gå så mye dypere inn i det. Da går all tiden bort på å finne det perfekte format, og prosjektet låses... Har bestemt meg for å bare kjøre det ut i wmv, som er både enkelt og greit. Kvaliteten ble tilfredstillende i forhold til størrelse. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Spennende ide, men det kommer til å bli en laaaaang film. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Kanskje jeg bør lage den i episoder. Har 40 minutter klart nå, og det er før Jack våkner på øya... Må nok kutte kraftig her og der. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Er nå oppe i 1 time og 40 minutter. Der kommer jeg til å gi meg, så får noen andre fortsette der jeg slapp om de ønsker det. Filmen kompileres i dette øyeblikk, og jeg gir beskjed når den er tilgjengelig på en viss svensk nettside. Filmen starter i 1999, og går kronologisk frem til første ekspedisjonstur på øya. Fordi Pinnacle var frustrerende å jobbe med, vet jeg ikke hvordan det endelige resultatet blir før jeg har den ferdige filen, men jeg antar at det blir vellykket. Spesielt interessant var det å klippe sammen scenen rundt flystyrten. Jeg har synkronisert dette med en god del hendelser som gir et bilde fra flere synsvinkler. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Blir spennende å se dette her. Hvor stor er filen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Ser du er tilnærma ferdig, men eg svarer likevel. Cun: Finner ikke ut hvordan jeg kan bruke xvid. Har prøvd et hav av forskjellige formater, codec og varianter innenfor der igjen, men blir aldri fornøyd.Burde kanskje nemnt dette i den andre tråden din, beklager det: Den enklaste måten å få bra resultat med XviD på er å kanskje å bruke AutoGK. Det har eit enklare oppsett enn kva ein får om ein bruker XviD via andre program, og bruker alltid 2-pass encoding utan at ein treng gjere noko spesielt for å få det til.(Redigert: Ein eksporterer då som DV AVI eller ukomprimert AVI frå Studio, og bruker denne fila i AutoGK.) Er det umulig å bare joine klippene og beholde originalkonvertering forresten?Kanskje AviSplit kan gjere dette. Når vi først er inne på emnet om videoprogram, jeg bruker Adobe Premiere, men er masse videofiler jeg har (deriblant LOST) som jeg ikke får importert inn i programmet fordi jeg får feilmelding "unsupported audio rate in file". Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?Litt OT, men likevel:Det er kanskje VBR, og kanskje PPro ikkje støtter det. Du kan t.d. opne fila i Virtualdub, velge «Direct stream copy» frå Video-menyen og «Full processing mode» frå Audio-menyen og so lagre på ny. Då vert den lagra med akkurat same videostraum, men med lyden endra til PCM (ukomprimert). Vil tippe at det fungerer. Endret 9. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Har prøvd med avi-splitt, men neimen om det ville virke. Hvis divx-filen jeg mekker nå blir dårlig, (ja, nå har den hold på i 14 timer og er 1 time og 7 minutter ut i filmen), så lagrer jeg ukomprimert og konverterer råfilen etterpå. Takk for tipset. Edit: Filen er 1,2 GB med spilletid 160 min. Endret 9. november 2006 av neitakk Lenke til kommentar
orginal Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Er det med hele sesong 1? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Når måtte man klargjøre filmprosjekter med Aalton? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Når måtte man klargjøre filmprosjekter med Aalton? 7253533[/snapback] Han var usikker på lovligheten bak prosjektet, og jeg gav han tillatelse til å lage denne tråden da den er lovelig Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Når måtte man klargjøre filmprosjekter med Aalton? 7253533[/snapback] Dette er ikke scener jeg har filmet selv, noe du hadde skjønt hvis du hadde lest hva filmprosjektet går ut på... Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Er det med hele sesong 1? 7251921[/snapback] Nei, handlingen går fra 1999 til flystyrtens dag 2. Mulig jeg fortsetter, men først vil jeg se hvordan første del blir tatt imot. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Høres utrolig bra ut! Men skulle du lage to filmer sa du? 160min er kanskje litt kort for begge sesongene, eller har du fått med alt? Bra gjort i så fall! Gleder meg til å se resultatet. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Dette tror jeg at kommer til å bli meget bra! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ganske så god ide neitakk Må følges med på Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Flott ide ja! Gleder meg til å sjå dette. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Film tilgjengelig på et svensk nettsted ved navnet "lost the movie" #Teksten er endret av moderator# Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Hvis vi tenker på samme nettstedet så finner ikke jeg noe hvertfall.. :/ edit: fant den, downer nå! Endret 10. november 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 At du kunne glemme å klarere dette med torrentsider da, neitakk... du var jo så godt i gang med å klarere ting. Jaja, alle kan glemme. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. november 2006 Forfatter Del Skrevet 10. november 2006 Jeg gjorde en brøler der, og undervurderte nulltåleransen for warez. Men det prater vi ikke mer om. Nå skal det uansett være klart for alle hvor filmen befinner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå