Arinomi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jo, jeg synes nesten det. Selvsagt er det flott at man kan lage guild og få venner der, men jeg synes også at det blir for mange "useriøse" guilds der man ikke gjør noe, bare er der. Jeg synes at det skulle kostet 10 gull å lage guild, og 10 gull å lage tabard. Da kunne man luke ut lowlevelguildene, og heller få noen mer seriøse guilds. Folk ville også tenke mer over hva de skulle kalle guildene sine, og unngå de irriterende guildene med kun små bokstaver, for eksempel. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Jeg er uenig. Jeg lagde mitt aller første guild som level 10. Noen av mine aller beste wow minner kan vise tilbake til det som skjedde i guildet. Vi holdt sammen ett helt år, før våre veier skiltes og vi stakk i MC guilds osv. Endret 7. november 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
wizardos Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 la oss si det kommer opp en ny server, å folk som ER SERIØSE skal lage en guild, så må de da vente til de får 10g for å lage guilden? når man starter på en knall ny server så er det ikke lett akuratt å få tak i 10 gold. For å motbevise meg selv så er ikke 10g akuratt så veldig mye for folk flest heller. Å lage guild på serverne som er ute nå, er null problem. uansett om det hadde kostet 10g. Low lvl noob guilds kommer alltid til å finnes. La oss si meg og et par kompiser starter på en ny server, så vil vi lage oss en koseguild bare for oss. Hvorfor skulle ikke vi få lov til å gjøre dette på en enkel måte? fordi vi er low lvl's uten penger?! fysj! for å oppsumere, jeg er 100% uenig med deg. Dette er bare min mening da ;P kommer nok fler meninger fram her. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jo, jeg synes nesten det. Selvsagt er det flott at man kan lage guild og få venner der, men jeg synes også at det blir for mange "useriøse" guilds der man ikke gjør noe, bare er der. Jeg synes at det skulle kostet 10 gull å lage guild, og 10 gull å lage tabard. Da kunne man luke ut lowlevelguildene, og heller få noen mer seriøse guilds. Folk ville også tenke mer over hva de skulle kalle guildene sine, og unngå de irriterende guildene med kun små bokstaver, for eksempel. 7234451[/snapback] God ide! Røsk de ut, siden vi er i gang, hva med en bedre alderes sikring på wow, så kan vi luke ut alle ungene og? Og, hvorfor bare gjøre slik at alle begynner på lvl 40+, så slipper vi alle low lvl noobsa? Faen, skriftlig sarkasme er vanskelig til tider, men jeg håper den var tilstede, og tydelig nok til at du forstår den. WoW er ett spill for alle, derfor burde alle selvsakt kunne lage sine egne guilds. Jeg har og, som Stian mine beste wow opplevelser fra en noob guild jeg starta med noen venner, herligt Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 10g stopper jo ingen... hadde vell 10g alene på lvl 18... Om det er flere så har man 10g uten problemer i løpet av lvl 10-15 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hvorfor skal du ha vekk alle low lvl guilds!? Tar serriøse guilds serriøst in lvl 10-15? Endret 7. november 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Du får trøste deg med at det koster 50g å starte et Arena team men er enig i at det skal være enkelt å lage en guild. Hadde selv en guild i mine unge dager og møtte mange folk jeg spiller med daglig den dag i dag. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jo, jeg synes nesten det. Selvsagt er det flott at man kan lage guild og få venner der, men jeg synes også at det blir for mange "useriøse" guilds der man ikke gjør noe, bare er der. Jeg synes at det skulle kostet 10 gull å lage guild, og 10 gull å lage tabard. Da kunne man luke ut lowlevelguildene, og heller få noen mer seriøse guilds. Folk ville også tenke mer over hva de skulle kalle guildene sine, og unngå de irriterende guildene med kun små bokstaver, for eksempel. 7234451[/snapback] Hvorfor må guilds være seriøse? Er det ett slags krav? Hva er galt med "useriøse" guilds som går ut på å ha det moro og ikke gå instance 24/7. Har selv vært med i ett seriøst naxx guild og selv om det var moro så likte jeg "Fluffy ninjakittens", en guild hvor jeg og noen venner tulla rundt, bedre. Det er ett spill, det skal være underholdende og moro. Kan ikke se hvordan det ødelegger din moro at noen får lage venne guilds og sånt billig, men jeg kan se hvordan det ødelegger for noen å gjøre det for dyrt for de.... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg synes at det skulle kostet 10 gull å lage guild, og 10 gull å lage tabard. Da kunne man luke ut lowlevelguildene, og heller få noen mer seriøse guilds.Folk ville også tenke mer over hva de skulle kalle guildene sine, og unngå de irriterende guildene med kun små bokstaver, for eksempel. Kan ikke gjøre annet enn å le av det forslaget her, halve moroa når man starter med wow er jo å komme i et guild med andre som holder på å levle sånn som deg, wow handler jo mye om det sosiale aspektet, er gørrkjedelig om du ikke har noen du kan prate med ingame. Du vil fjerne mye av moroa med spillet ved å sette opp kostnaden for å lage guild med 9g90s, bare fordi du syns det er plagsomt med folk som lager moroguilder, med så mange store eller små bokstaver de bare vil? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Folk får lage guilds som dem vil for meg. Man ser jo fort hva som er særiøst og ikke uansett. Opp til alle og enhver hva dem vil gjøre med guilden dem lager. Startet min wow karriære i en helnorsk guild. Syntes det var skikkelig gøy å prate norsk om wow med andre likesinnede gamere. Har som andre her mange gode minner fra den guilden. Skulle det ha kosta mer å lage en guild tror jeg neppe noen hadde giddi å lagd såkalte "koseguilds" Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vil tro hele temaet er ganske subjektivt, noe som reflekteres fint i tråden Lenke til kommentar
Namek Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 seff burde alle som vill ha guild få lage guild, om man setter opp prisen blir det bare fler chineese farmers:S mange som er i guild for chatten bare, eller et kul navn. Lenke til kommentar
Manek Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Jo, jeg synes nesten det. Selvsagt er det flott at man kan lage guild og få venner der, men jeg synes også at det blir for mange "useriøse" guilds der man ikke gjør noe, bare er der. Jeg synes at det skulle kostet 10 gull å lage guild, og 10 gull å lage tabard. Da kunne man luke ut lowlevelguildene, og heller få noen mer seriøse guilds. Folk ville også tenke mer over hva de skulle kalle guildene sine, og unngå de irriterende guildene med kun små bokstaver, for eksempel. 7234451[/snapback] Hvis det ikke hadde vært low-lvl guilder ville det vært kjipt å være low lvl... Det er vanskelig nok å lage guilder som funker, og alle bør få prøve, selv nuubs (som lasse(se signatur)) Endret 7. november 2006 av Manek Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Enig at prisen ikke burrde settes opp ja.. Noe som ER kjipt, og litt offtopic, er all den jævla reklamen for guild som blir spamma i LFG/citygeneralchatten. Kan ikke folk gjøre det der i den kanalen slikt skal spammes i? Yeah! Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hovedproblemet med guildrecruitmentkanalen er at den er kun tilgjengelig inne i de største byene og de på lavere level er vel strengt talt litt rundt omkring og levler store deler av tiden. Dessuten tror jeg de færreste vet at den eksisterer eller hvordan de skal joine den. Uansett så har Blizzard fjerna LFG-kanalen på TBC Beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå