fred på jord Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hei folkens. Studentpolitikarane i Bergen vil kutta budsjettet til studentavisa i byen med 40%. Dette vil i praksis sei å sparka halve staben, og gjera ei slagkraftig halvprofesjonell studentavis om til ei ufarleg, ukritisk skuleavis. Budsjettmøtet er på kvelden, tysdag 07.11 (dvs I DAG!), så om du støttar saka, stikk innom her: http://www.opprop.no/opprop.php?id=reddstudvest eller send OPPROP REDDSTUDVEST <ditt navn> til 1937 På forhånd takk! Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Hei folkens. Studentpolitikarane i Bergen vil kutta budsjettet til studentavisa i byen med 40%. 7234333[/snapback] Hey. Dette er en alvorlig sak som det bør reageres på!! Når det er sakt vil jeg henvise til regjeringens statsbudsjett der de kutter en god del av hva vi studenter får til velferd. Derfor må det reageres på løftebrudd fra regjeringa!! De lovte penger til studenter, men det viser seg at det er "glemt" sammen med de andre løftene som trolig ikke blir innfridd. De største taperne blandt studentene vil i hovedsak bli student-barnehager (!) student-helsetjenester og div velferdstilbud for studenter, deriblandt deres avis og sikkert flere gode student-velferds-fremmende arbeider! Men statsbudsjettet er ikke lakt frem enda, så jeg tror ikke at alle håp er ute. Derfor er det viktig at dette fremmes både for studentpolitikere, og politikere på lokalt og regionalt plan! Husk at dette gjelder ikke en by men alle student regioner i Norge! Jeg er selv student og aktivt engasjert i studentpolitikk som fremmer studenters velferd. Stå på Greb Endret 7. november 2006 av grebnord Lenke til kommentar
grebnord Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hei igjen Gir du en tilbakemelding på resultatet på problemstillingen? Blir det avis eller hvordan vil studentutvalget løse dette? På forhånd takk Greb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå