WaterMarked Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vurderer å kjøpe ei slik pute, men er de virkelig så gode som noen vil ha det til? Det er ei slik pute som former seg etter nakke og hode, viss noen ikke vet hva jeg snakker om. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tempur-puter som de heter....jeg bruker det, og jeg anbefaler deg og kjøpe en. Jeg hadde mye vondt i nakken før, men har ikke det nå lenger. PS: Det kan hende at puten er litt ubehagelig de første ukene, men man venner seg fort til det. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Anatomisk eller ergonomisk? Lenke til kommentar
redclover Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har brukt tempurpute i to år, og kunne ikke tenke meg noen annen type pute igjen! Utrolig deilig å få så god støtte til nakke og hode Det finnes flere typer tempurputer, så gå gjerne inn på Tempurs hjemmesider og les mer om de og tenk igjennom hva du tror er viktig for deg. Helsekostkjeden Life er forhandler av Tempurprodukter, og mange av disse har den originale tempurputen tilgjengelig for hjemlån mot et lite depositum. Ta deg en tur innom en slik butikk, spør de gjerne om de ulike typene pute, kjenn på formen til de forskjellige og lån gjerne med deg pute så du vet mer om hva du går til Lenke til kommentar
haakka Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har en nikken pute. den er ergomerisk, og har magneter(!) i seg. Det er sykt digg å sove med Det høres kansje bullcr4p ut, men de magnetene funker sykt bra. jeg har noen slike såler fra nikken med magneter. du får SYKT bedre balanse med de. puta koster jo 2.600, og sålene 650.- så det er ikke noe å spøke med Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Kis, den nikkenputa di er skitten og fæl Og ligger bare innpå bakrommet ditt ... Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg har en tempur pute. Veldig fornøyd, men klarer meg med en vanlig en så merker ikke noe veldig spesielt. Lenke til kommentar
haakka Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kis, den nikkenputa di er skitten og fæl Og ligger bare innpå bakrommet ditt ... 7325428[/snapback] neeida..! Har vaska trekket siden sist du var her... For å ikke nevne madrassen til einar du lånte på fredly *Argh* Og "bakrommet" er forresten soverommet mitt da! Du er bare misunnelig du!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå