Gå til innhold

Spørsmål angående SLI oppsett

Lowtech

Anbefalte innlegg

Har aldri testet SLI oppsett før, men mener å ha fått med meg at man må ha 2 helt like kort for at det skal virke?

Problemet er at jeg har et XFX GT7900 256mb (pvt71guder) som jeg ikke finner i nettbutikkene lenger, men Komplett har feks pvt71guce3 som har eksakt samme specs (på papiret) men design/farger er litt annerledes ser jeg...

Har også sjekket på XFX sine sider og som sagt på papiret ser de like ut, men burde jeg ta sjansen på å kjøpe den nyeste modellen å bruke i SLI sammen med min gamle? :cry:

Eller trenger kanskje ikke kortene å være like?

Evt. får jeg selge min gamle og kjøpe 2 nye og helt like da...

Endret av Lowtech
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men er det ikke bedre å vente litt til 8800gt kommer?

Kanskje 8800gt er bedre en en 2stk 7900gt sli og for samme pris.

7235511[/snapback]

Enig der, ville ventet litt med innkjøp av 7900GT. Er ikke ytelsen som forventet på 8800GT, er sikkert prisen på 7900GT sunket. Da er det bare å kjøpe i vei!

Lenke til kommentar
Men er det ikke bedre å vente litt til 8800gt kommer?

Kanskje 8800gt er bedre en en 2stk 7900gt sli og for samme pris.

7235511[/snapback]

Tror ikke de vil ha samme pris, dvs. rundt 2500,- når det blir lansert... (Mener og ha hørt at det vil komme på en del mer, men det kan være jeg tar feil :hmm: )

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt på telefon hos Netshop.  Bekreftet på lager i morgen, men bare GTS, ikke GTX!  GTS kostet meg rett over 4000,-

7235634[/snapback]

Over 4000,- og den er ikke på nett enda :) Ring til netshop.no for info eller forhåndsbestill om det er ønskelig :)

Se DENNE tråden for mere info ;)

Endret av Intern
Lenke til kommentar

4195,- og 4700,- for et 8800gts kort nevner de i den andre tråden ja, det blir alt for dyrt for min del, kjøper heller en 7900gt til og får testet ut SLI, aldri prøvd det før :) Men kanskje prisene synker litt på 7900 nå da som 8800 har så vidt kommet i prislistene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...