Skogli Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny mobil på elprice.no, noen har noen efaringer med dette nettstedet? Lenke til kommentar
King_Kinky Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg bestilte meg et Logitech z-5500 anlegg fra elprice forige uke. Ikkeno' problem tenkte jeg, og fikk straks, samme dag, mail om at varen var sendt fra elprice.no. Pakken ble sendt med DHL (300,- i frakt, for mer effektiv frakt), og var i oslo dagen derpå. Samme dag som den ankom oslo ble den sendt derfra. jeg bor i Nord-Trøndelag, så pakken måtte først til Tr.heim, for så å sendes til meg. Det tok 4 dager fra det sto "departed oslo" til det sto "Arrived Trondheim". I trondheim sto pakken i 2 dager pga. "delayed held for appointment". Pakken ble sendt fra trondheim, og jeg forventet at den skulle komme i dag, men nei. Jeg ringte DHL kundeservice, og fikk høre at bilen med pakken min hadde kjørt forbi bygda mi, og pakket pakken min i en container i Namsos. Dette kaller jeg ELENDIG service, eller hur? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Bestilte i sin tid kombiskap fra Elprice, men selv om det hele tiden stod som lagervare og "sendes innen 24 timer" på websidene deres, tok det dem over en måned å levere. Jeg fikk aldri beskjed om at det ikke var på lager, eller noen forklaring på hvorfor det tok så lang tid. Til slutt kansellerte jeg hele ordren og kjøpte et annet sted som leverte det på døren (i fjerde etasje) tre dager etter. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg bestilte meg et Logitech z-5500 anlegg fra elprice forige uke.Ikkeno' problem tenkte jeg, og fikk straks, samme dag, mail om at varen var sendt fra elprice.no. Pakken ble sendt med DHL (300,- i frakt, for mer effektiv frakt), og var i oslo dagen derpå. Samme dag som den ankom oslo ble den sendt derfra. jeg bor i Nord-Trøndelag, så pakken måtte først til Tr.heim, for så å sendes til meg. Det tok 4 dager fra det sto "departed oslo" til det sto "Arrived Trondheim". I trondheim sto pakken i 2 dager pga. "delayed held for appointment". Pakken ble sendt fra trondheim, og jeg forventet at den skulle komme i dag, men nei. Jeg ringte DHL kundeservice, og fikk høre at bilen med pakken min hadde kjørt forbi bygda mi, og pakket pakken min i en container i Namsos. Dette kaller jeg ELENDIG service, eller hur? 8307233[/snapback] Er det ikkje litt rart å klage på servicen til ein nettbutikk fordi transportøren føkker opp? Blir som å klage på komplett fordi posten brukte fleire dager enn normalt for å levere ein pakke. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Når 2 stykker klager på levering så er det elendig av butikken etter min mening. Nei, jeg holder meg til Komplett, har aldri hatt problemer med de. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Jeg har bestilt endel forskjellige varer via nettbutikken og alt har blitt levert raskt og feilfritt. Da jeg fikk trøbbel med en mobil kunne jeg også levere den i den nærmeste "butikken". Altså slapp jeg å sende den inn. Synd å høre at folk klager på leveringstiden, men hvis DHL er trege så kan dere ikke klage på Elprice Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Dei eine klager på levering til transpotør, det er nettbutikkens feil, men at pakken blir sittande fast i Oslo ( eg trur lageret til elprice er i Bergen) kan vel ikkje direkte skyldast nettbutikken? Nå har eg aldri handla der, så den reine servicen kan eg ikkje uttale meg på. Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Dragonlove Postet i dag, 15:27 Når 2 stykker klager på levering så er det elendig av butikken etter min mening. Nei, jeg holder meg til Komplett, har aldri hatt problemer med de. Det syns jeg var litt rask dom. Jeg kan fortelle at Komplett brukte 2 uker på å få min TomTom GPS til meg (Sandefjord-Oslo). Holder det da at en til har liknende erfaring, så er Komplett også en elending butikk? Har i alle fall handlet 2 ganger pr web og noen fler fra butikk og har ingen dårlig erfaring med Elprice. Jeg betrakter de som en seriøs aktør, og har personlig ingen betenkeligheter med å handle der igjen. Men det er klart at hvis veldig mange opplever problemer har jeg bare vært heldig, men 2 personer som er misfornøyd bør kanskje tas hensyn til, men ikke være grunnlag for å si det er en elendig butikk syns jeg. Særlig ikke når det kan diskuteres om dette var Elprice eller transportørens rot (Som det forøvrig også kan i mitt eksempel fra Komplett) Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Jeg har personlig ikke enda handlet noe hos Elprice, men service'n deres med tanke på spørsmål rundt produkter, forventet ankomst av produkter osv. synes jeg er helt upåklagelig. Og jeg blir nok å handle der i framtiden. Jeg synes som andre her at det blir litt galt å skylde på nettbutikken for at posten gjør tabber. Skal jeg skylde på komplett for at pakken min havnet i Nitedal og ikke Tromsø? Eller en annen gang da pakken ble videresendt til Svalbard selv om jeg hadde fått pakkeseddelen ? Jeg tror nok folk må få opp øynene og virkelig se hvilken latterlig postordning vi har i landet, og heller klage dit enn på nettbutikkene. Endret 4. april 2007 av GeCcO Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ja posten kunne trengt en konkurent Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Jeg bestilte meg et Logitech z-5500 anlegg fra elprice forige uke.Ikkeno' problem tenkte jeg, og fikk straks, samme dag, mail om at varen var sendt fra elprice.no. Pakken ble sendt med DHL (300,- i frakt, for mer effektiv frakt), og var i oslo dagen derpå. Samme dag som den ankom oslo ble den sendt derfra. jeg bor i Nord-Trøndelag, så pakken måtte først til Tr.heim, for så å sendes til meg. Det tok 4 dager fra det sto "departed oslo" til det sto "Arrived Trondheim". I trondheim sto pakken i 2 dager pga. "delayed held for appointment". Pakken ble sendt fra trondheim, og jeg forventet at den skulle komme i dag, men nei. Jeg ringte DHL kundeservice, og fikk høre at bilen med pakken min hadde kjørt forbi bygda mi, og pakket pakken min i en container i Namsos. Dette kaller jeg ELENDIG service, eller hur? 8307233[/snapback] Hadde du brukt Posten så hadde du hatt anlegget ditt nå... Jeg sendte en pakke fra Porsgrunn til Karasjok med Posten og det tok 4 virkedager.Til deg så hadde de brukt 3 virkedager. Og jeg har vel fått og sendt rundt 300 pakker de siste åra og de har bestandig levert som de skal men har hatt et par problemer når det gjelder behandling av pakken men det er annen historie.. Og ellers så har jeg brukt Elprice et par ganger og det de har på lager er de raske til å sende.Og det virker som det er et ryddig og seriøst firma. Endret 5. april 2007 av Poppe Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Pakken ble sendt med DHL (300,- i frakt, for mer effektiv frakt), og var i oslo dagen derpå. 8307233[/snapback] Hva i all verden har dette med elprice.no å gjøre? Dette er da strengt tatt DHL sitt problem, og ikke elprice. Lenke til kommentar
King_Kinky Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 (endret) Mitt påeng her er ikke at elprice har skylda, men at de annonserer frakt som er nesten dobbelt så dyr som posten, og som da også skal være bedre og raskere enn posten, må det jo være noe feil med det elprice sier? Endret 5. april 2007 av King_Kinky Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Mitt påeng her er ikke at elprice har skylda, men at de annonserer frakt som er nesten dobbelt så dyr som posten, og som da også skal være bedre og raskere enn posten, må det jo være noe feil med det elprice sier? 8313994[/snapback] Hvis dette er vanlig frakttid for DHL så er det klart Elprice har litt skyld her,da burde de ikke brukt DHL som fraktleverandør,men jeg tviler på om DHL er så trege til vanlig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bestillte øretelefonene mine derifra, knallservice! Ble levert etter noen dager som normalt, og prisen var grei. Ett år senere hadde jeg noen småproblemer, og de var meget enkle å ha med å gjøre ved retur, og fikk reparert øretelefonene rimelig kjappt Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 King_Kinky Postet i dag, 15:03 Mitt påeng her er ikke at elprice har skylda, men at de annonserer frakt som er nesten dobbelt så dyr som posten, og som da også skal være bedre og raskere enn posten, må det jo være noe feil med det elprice sier? Det tok 4 dager fra det sto "departed oslo" til det sto "Arrived Trondheim".I trondheim sto pakken i 2 dager pga. "delayed held for appointment". Pakken ble sendt fra trondheim, og jeg forventet at den skulle komme i dag, men nei. Jeg ringte DHL kundeservice, og fikk høre at bilen med pakken min hadde kjørt forbi bygda mi, og pakket pakken min i en container i Namsos. Dette kaller jeg ELENDIG service, eller hur? Så Elprice burde advare om at dette kun er et bedre alternativ dersom DHL's bil husker å stoppe i din bygd, og ikke surrer i Trondheim. Syns ærlig talt det ser ut som det du har opplevd er langt utenfor Elprice's kontrol jeg altså. Så hva er det jeg misforstår? Lenke til kommentar
King_Kinky Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bestillte øretelefonene mine derifra, knallservice! Ble levert etter noen dager som normalt, og prisen var grei. Ett år senere hadde jeg noen småproblemer, og de var meget enkle å ha med å gjøre ved retur, og fikk reparert øretelefonene rimelig kjappt 8314152[/snapback] Nå vet ikke jeg om du bestilte med posten, eller DHL, men da jeg ringte DHL for ørtende gang ble jeg satt over til ELPRICE's avdeling i DHL, og de sa at jeg kunne levere klage til deres kundesentral, og tok på seg skyld for dette. men jeg bøyer meg uansett i støvet for dere på forumet sine meninger, og godtar at det ikke bare er DHL sin feil, men hva skal jeg gjøre når jeg blir satt over til elprice-avdelingen og de tar på seg skylda? Lenke til kommentar
Cyclops Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Bestillte øretelefonene mine derifra, knallservice! Ble levert etter noen dager som normalt, og prisen var grei. Ett år senere hadde jeg noen småproblemer, og de var meget enkle å ha med å gjøre ved retur, og fikk reparert øretelefonene rimelig kjappt 8314152[/snapback] Nå vet ikke jeg om du bestilte med posten, eller DHL, men da jeg ringte DHL for ørtende gang ble jeg satt over til ELPRICE's avdeling i DHL, og de sa at jeg kunne levere klage til deres kundesentral, og tok på seg skyld for dette. men jeg bøyer meg uansett i støvet for dere på forumet sine meninger, og godtar at det ikke bare er DHL sin feil, men hva skal jeg gjøre når jeg blir satt over til elprice-avdelingen og de tar på seg skylda? 8314205[/snapback] Da syns jeg tvert imot at de har god service! I stedet for å krangle med kunden og bare "skyve" skylden til andre og på den måten irritere kunden, er det jo bare bra at de tok på seg skylden! Lenke til kommentar
King_Kinky Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Da syns jeg tvert imot at de har god service! I stedet for å krangle med kunden og bare "skyve" skylden til andre og på den måten irritere kunden, er det jo bare bra at de tok på seg skylden! 8314346[/snapback] After all. ja, men de kunne i det minste ha kikket på kartet og funnet ut at bygda mi ikke er nord for namsos, og derfor ikke trengte å gi pakken min ei ukke påskeferie i en container... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå