ostov Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisann! Jeg er litt fattig, men har lyst på xbox360. Det jeg lurer på er om hva slags prisendringer vi kommer til å se noe framover. Når Wii kommer så vil vel Microsoft senke prisene på xboxen? Hva med etter jul? Skjer det noe da? Lite ekstra spørsmål: Kan jeg bruke xbox 360 med en vanlig crt skjermo og få et HD bilde? Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du kan bruke en vanlig crt-skjerm til å få hd bilde ja:) Da crt er overlegen på bildekvalitet, vil du få et bedre bilde enn de fleste(alle) hd-ready tv'ene. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg tviler sterkt på at det blir noen prisreduksjon på Xbox 360 med det første; den er jo allerede grisebillig i forhold til PS3 og ingen synes vel det er urimelig at den vil koste litt mer enn Wii. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 mener å ha lest at det ikke blir noen prisreduksjon på 360 med det første, ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 SmartClub.no er vel fortsatt billigst med 2499,- for Premium, noe som er 200 mindre enn Elkjøp, og 800 kroner billigere enn Komplett. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg tipper det skjer noe i forkant av PS3-lanseringen i Europa i mars. Ikke nødvendigvis prisreduksjon, men kanskje en bundle hvor f.eks. Gears of War inkluderes gratis eller at Premium leveres med større HDD. Forøvrig kan jeg ikke huske sist en konsoll ikke har hatt et priskutt i løpet av sitt første leveår. Det kan vel tyde på at MS er rimelig fornøyd med hvordan X360 gjør det. Lenke til kommentar
parallax313 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Flere Microsoft-representater har sagt at det ikke kommer til å skje noe priskutt på Xbox360, ikke engang når PS3 lanseres. De selger konsollen med pris-tap allerede nå, så noen grunn for å sette ned prisen er derfor ikke eksisterende. Endret 8. november 2006 av parallax313 Lenke til kommentar
Sakic Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Siden du har lite penger kan du kjøpe en core 360 nå, kan finnes rundt omkring for så lavt som 1500kr. Så kan du kjøpe tilleggs utstyr etterhvert hvis du føler for det. Bedre å ha en maskin nå enn etter jul. Endret 8. november 2006 av Sakic Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Når Wii kommer så vil vel Microsoft senke prisene på xboxen? Egentlig burde vel strengt talt Nintendo sette ned prisen på Wii ved lansering, i forhold til kraften du får i konsollene :!: Lenke til kommentar
Sakic Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Når Wii kommer så vil vel Microsoft senke prisene på xboxen? Egentlig burde vel strengt talt Nintendo sette ned prisen på Wii ved lansering, i forhold til kraften du får i konsollene :!: 7243110[/snapback] Jepp, man får jo en premium 360 til samme prisen nå. Er ikke engang komponent kabler med Wii maskinen, så skal man ha OK bilde må man punge ut 400kr+- for det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå