Gå til innhold

Hva slags prisendring kommer til å skje?

ostov

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er litt fattig, men har lyst på xbox360. Det jeg lurer på er om hva slags prisendringer vi kommer til å se noe framover. Når Wii kommer så vil vel Microsoft senke prisene på xboxen? Hva med etter jul? Skjer det noe da?

Lite ekstra spørsmål:

Kan jeg bruke xbox 360 med en vanlig crt skjermo og få et HD bilde?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

SmartClub.no er vel fortsatt billigst med 2499,- for Premium, noe som er 200 mindre enn Elkjøp, og 800 kroner billigere enn Komplett.

Lenke til kommentar

Jeg tipper det skjer noe i forkant av PS3-lanseringen i Europa i mars. Ikke nødvendigvis prisreduksjon, men kanskje en bundle hvor f.eks. Gears of War inkluderes gratis eller at Premium leveres med større HDD.

Forøvrig kan jeg ikke huske sist en konsoll ikke har hatt et priskutt i løpet av sitt første leveår. Det kan vel tyde på at MS er rimelig fornøyd med hvordan X360 gjør det.

Lenke til kommentar

Flere Microsoft-representater har sagt at det ikke kommer til å skje noe priskutt på Xbox360, ikke engang når PS3 lanseres. De selger konsollen med pris-tap allerede nå, så noen grunn for å sette ned prisen er derfor ikke eksisterende.

Endret av parallax313
Lenke til kommentar

Siden du har lite penger kan du kjøpe en core 360 nå, kan finnes rundt omkring for så lavt som 1500kr. Så kan du kjøpe tilleggs utstyr etterhvert hvis du føler for det.

Bedre å ha en maskin nå enn etter jul.

Endret av Sakic
Lenke til kommentar
Når Wii kommer så vil vel Microsoft senke prisene på xboxen?

Egentlig burde vel strengt talt Nintendo sette ned prisen på Wii ved lansering, i forhold til kraften du får i konsollene :!:

7243110[/snapback]

Jepp, man får jo en premium 360 til samme prisen nå. Er ikke engang komponent kabler med Wii maskinen, så skal man ha OK bilde må man punge ut 400kr+- for det også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...