nerval Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Flyttet nettopp høytalerene mine fra ett hus til ett annet. Koblet de opp igjen, men nå spiller ikke diskantene.. Har Patos Basic 310 og en Marantz reciever (sr4320).. Tar imot forslag på hva som kan være galt med åpne armer.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvis du har koblet rød på hvit, så blir lyden grøtete og uklar. Sjekk om du har koblet rett. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Alt er koblet riktig, men lyden er helt anderledes enn før jeg flyttet dem. Virker ikke som om diskantene spiller i det hele tatt. Musikken er utydelig, rett og slett. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 trolig diskantene som har sprengt.. bare å la denne tråden dø ut.. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Tror ikke diskantene sprenges ved flytting. Jeg forsto det slik at de spilte bra før flytting. SKru ut diskantene og sjekk kabling der, evt sjekke på filtereret. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 De stod på en kammerat sin fest, så er nok det som har skjedd.. Sjekket de ikke før jeg tok de med meg hjem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå