FuzzFuet Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hei Forige torsdag hadde en kompis av meg fest og det endte opp med at en full fjortizz apsolutt skulle oppå boret og, ja dere kan fantasere dere resten Det som skjedde var at bordplata veltet og bærbaren som sto der fikk en real omgang med karsk på seg. Tok kjapt ut bateriet på den og satte den på høykant slik at karsken randt ut, det meste hvertfall. Og nå er det ikke noe liv i den, heller ikke når vi bruker strømkablen heller. Noen som har noen råd om og kanskje få vekket den opp fra de døde? Er en "gamel" IBM thinkpad. Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Den er jo allerede ødelagt. Prøv å spyle den skikkelig i rent vann. La den ligge å tørke i en ukes tid. Prøv så å koble til strømmen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vi trenger ikke svar av typen "Kjøp ny" i slike tråder. Hold dere til hva som kan gjøres med maskinen trådstarter har problemer med. Geir Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Du kan ta den fra hverandre og sørge for at det blir helt tørt og rent før du setter den sammen igjen. Får bare håpe at du ikke har fått noe kortsluttet da du prøvde å starte den. Endret 7. november 2006 av pertm Lenke til kommentar
Fuz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Når jeg får for mye karsk, trenger jeg ren kaffe morran etter... Spøk til side - dersom det var sukker i karsken, da tror jeg det kan bli vanskelig å fikse. Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Når jeg får for mye karsk, trenger jeg ren kaffe morran etter... Spøk til side - dersom det var sukker i karsken, da tror jeg det kan bli vanskelig å fikse. 7234429[/snapback] Sukker i karsken! Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Takker for svar Har tenkt på det og spyle/vaske den i reint vann som en siste utvei. Når jeg får for mye karsk, trenger jeg ren kaffe morran etter... Spøk til side - dersom det var sukker i karsken, da tror jeg det kan bli vanskelig å fikse. 7234429[/snapback] PCen er ganske seig/klissete nå så mulig det er litt sukker innblandet i uhellet Mulig den fikk andre ting påseg og, jeg husker ikke så mye Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Beste forslaget er vell å slutte å drikke Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Klart det ser sukker i karsk, kommer jo fra spriten som er lagd bl.a. av sukker Lykke til med spylinga Lenke til kommentar
Kolbu! Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Foreslår at du istedet for vann vasker den med teknisk sprit. Selv om dette på en måte er gjort fra før så ble det nok blandet for svakt.. Teknisk sprit løser opp og fordunster etterpå.. lykke til Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hvor gammel er maskinen? Grunnen til at eg lurer er at en del laptopper begynte å komme med "trakt" i tastaturet som gjør at væsker som blir sølt på den renner ned i tastaturet, og ut igjen på undersiden. Dette varierer litt alt etter maskin osv, men det ser ikke ut til at denne maskinen hadde det. Vet du hvor karsken kom inn i selve maskinen? laptop + fest = risikosport Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Prøv elektronikk-rens spray som siste utvei. Kan kjøpes hos biltema. Men ikke bruk den på skjermen. Endret 7. november 2006 av Biomec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå