Gå til innhold

Saitek Eclipse 1 eller 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd Eclipse 1, men eclipse 2 er iallefall ikke et kjøp du kommer til å angre på :)

Synes selv at looken på Eclipse 2 herjer eclipse 1, så har du pengene til gode, og liker tastaturet etter det du har sett på bilder, vil jeg anbefale deg det på det sterkeste.

Rakash :thumbup:

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd Eclipse 1, men eclipse 2 er iallefall ikke et kjøp du kommer til å angre på  :)

Synes selv at looken på Eclipse 2 herjer eclipse 1, så har du pengene til gode, og liker tastaturet etter det du har sett på bilder, vil jeg anbefale deg det på det sterkeste.

Rakash  :thumbup:

7237673[/snapback]

Eclipse 2?

??herjer ??

Lenke til kommentar

Byttet ut et gammelt utslitt logitech tastatur med eclipse 2, storfornøyd til tross den høye prisen. :thumbup:

Men jeg vil si at du kommer til å kaste bort penger ved å "oppgradere", så stor forskjell tviler jeg at det er. Har prøvd elcipse 1 hos en kompis og vil si at skrivekomforten er så godt som identisk.

Lenke til kommentar
Byttet ut et gammelt utslitt logitech tastatur med eclipse 2, storfornøyd til tross den høye prisen.  :thumbup:

Men jeg vil si at du kommer til å kaste bort penger ved å "oppgradere", så stor forskjell tviler jeg at det er. Har prøvd elcipse 1 hos en kompis og vil si at skrivekomforten er så godt som identisk.

7253954[/snapback]

hvilket synes du er peneste og se på?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat bestilt Saitek Eclipse 2 og gleder meg som en unge, men så la jeg akkurat merke til at på bildet de har av keyboardet her på hw.no finnes ikke de norske knappene æ,ø,å. Er dette tilfelle om jeg har bestilt keyboardet idag også?

Hvis ja, kan problemet løses slik at man får skrevet æ,ø,å? :hmm::hmm:

Lenke til kommentar

Takk Duztey! Digg å høre det. Gleder meg som aldri før nå!

Kjøpte Saitek Eclipse 2, den nye Microsoft Habu musa (matcher den?), og nye headphones: Creative Headphone HQ-1700 Foldable.

Og som prikken over i'en vant jeg en 2Gb Apple iPod Nano i en online pokerturnering i går. Nice, huh? :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Siden du har saitek eclipse, så synes eg ikkje Saitek Eclipse 2 verdt prisen mtp forskjellen. :)

Men det skal seiest at Saitek Eclipse 2 er et godt tastatur. :)

7264904[/snapback]

Jeg har også Eclipse 2 og synes denne ser best ut. men om jeg hadde hatt eclipse 1 så tror jeg nok ikke jeg hadde brukt penger til å "oppgradere"

eclipse 2 er det beste tastaturet jeg har hatt :) og jeg har hatt mange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...