just_me Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Saitek Eclipse vs. Saitek Eclipse II er det noen som har erfaringer med Saitek Eclipse II? har Saitek Eclipse (1) selv og lurer på å "oppgradere" Lenke til kommentar
Rakash Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Har ikke prøvd Eclipse 1, men eclipse 2 er iallefall ikke et kjøp du kommer til å angre på Synes selv at looken på Eclipse 2 herjer eclipse 1, så har du pengene til gode, og liker tastaturet etter det du har sett på bilder, vil jeg anbefale deg det på det sterkeste. Rakash Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Har ikke prøvd Eclipse 1, men eclipse 2 er iallefall ikke et kjøp du kommer til å angre på Synes selv at looken på Eclipse 2 herjer eclipse 1, så har du pengene til gode, og liker tastaturet etter det du har sett på bilder, vil jeg anbefale deg det på det sterkeste. Rakash 7237673[/snapback] Eclipse 2? ??herjer ?? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Byttet ut et gammelt utslitt logitech tastatur med eclipse 2, storfornøyd til tross den høye prisen. Men jeg vil si at du kommer til å kaste bort penger ved å "oppgradere", så stor forskjell tviler jeg at det er. Har prøvd elcipse 1 hos en kompis og vil si at skrivekomforten er så godt som identisk. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 Byttet ut et gammelt utslitt logitech tastatur med eclipse 2, storfornøyd til tross den høye prisen. Men jeg vil si at du kommer til å kaste bort penger ved å "oppgradere", så stor forskjell tviler jeg at det er. Har prøvd elcipse 1 hos en kompis og vil si at skrivekomforten er så godt som identisk. 7253954[/snapback] hvilket synes du er peneste og se på? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Jeg synes Eclipse II ser best ut. OG man kan velge mellom flere farger... Og det er vel også trinnløs justering av lysstyrken, hvis ikke jeg husker feil (?) Endret 10. november 2006 av Caze Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Synes at Eclipse 2 er penest, ikke at jeg synes at det er grunn nok til å oppgradere fra eclipse 1 da, men det får bli opp til deg. Og ja, det er trinnløs justering av lysstyrken på eclipse 2. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Siden du har saitek eclipse, så synes eg ikkje Saitek Eclipse 2 verdt prisen mtp forskjellen. Men det skal seiest at Saitek Eclipse 2 er et godt tastatur. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 nei fokk. Eclipse 2 ser for jæ**** ut, det er Eclipse 1 som herjer med 2, jeg stod selv å vuderte hvilket av dem jeg ville ha, det ble seff Eclispe 1 Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Synes eclipse 2 ser best ut, men smaken er som baken. Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg har akkurat bestilt Saitek Eclipse 2 og gleder meg som en unge, men så la jeg akkurat merke til at på bildet de har av keyboardet her på hw.no finnes ikke de norske knappene æ,ø,å. Er dette tilfelle om jeg har bestilt keyboardet idag også? Hvis ja, kan problemet løses slik at man får skrevet æ,ø,å? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Eclipse 2 kommer med norsk oppsett, er nok bare hw.no som har feil bilde. Lenke til kommentar
EnergY30 Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Takk Duztey! Digg å høre det. Gleder meg som aldri før nå! Kjøpte Saitek Eclipse 2, den nye Microsoft Habu musa (matcher den?), og nye headphones: Creative Headphone HQ-1700 Foldable. Og som prikken over i'en vant jeg en 2Gb Apple iPod Nano i en online pokerturnering i går. Nice, huh? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Saitek Eclipse 2 matcher nok Habu. Lucky bastard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Siden du har saitek eclipse, så synes eg ikkje Saitek Eclipse 2 verdt prisen mtp forskjellen. Men det skal seiest at Saitek Eclipse 2 er et godt tastatur. 7264904[/snapback] Jeg har også Eclipse 2 og synes denne ser best ut. men om jeg hadde hatt eclipse 1 så tror jeg nok ikke jeg hadde brukt penger til å "oppgradere" eclipse 2 er det beste tastaturet jeg har hatt og jeg har hatt mange. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 da har jeg fått staiek eclipse II og jeg synes det er vart pengene selv om jeg hadde nr. I fra før abselut og anbefale Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ser ut som alle er ganske fornøyd med Saitek Eclipse 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå