Gå til innhold

Finnes det ferdiglagde auctioneer databaser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nå har det seg sånn at den serveren jeg er på har en veldig liten populasjon, derfor ligger det lite epics på AH, henholdsvis lite blå items også. Hvis det da først kommer en, vil ikke min auctioneer se om dette er billig eller dyrt, derfor jeg lurer :X .

Lenke til kommentar
Vel, nå har det seg sånn at den serveren jeg er på har en veldig liten populasjon, derfor ligger det lite epics på AH, henholdsvis lite blå items også. Hvis det da først kommer en, vil ikke min auctioneer se om dette er billig eller dyrt, derfor jeg lurer :X  .

7234873[/snapback]

Men da vil vel ingen vite det?

Lenke til kommentar
Vel, nå har det seg sånn at den serveren jeg er på har en veldig liten populasjon, derfor ligger det lite epics på AH, henholdsvis lite blå items også. Hvis det da først kommer en, vil ikke min auctioneer se om dette er billig eller dyrt, derfor jeg lurer :X  .

7234873[/snapback]

Er det noe jeg ikke vet, sjekker jeg bare median prisen på allakhazam. Da ser jeg sånn omtrent hva det er verdt. :)

Lenke til kommentar

7234873[/snapback]

Er det noe jeg ikke vet, sjekker jeg bare median prisen på allakhazam. Da ser jeg sånn omtrent hva det er verdt. :)

7236704[/snapback]

Funker dårlig etter at alle retard-kidsa startet med 99g buyout.

Lenke til kommentar
Det er også et problem, mange ganger jeg ikke får riktige resultater siden mange har lagt ut en stack med wool cloth til syk pris, som 99g BO.

7239694[/snapback]

Hvis du akkurat har begynt å bruke det, vil jeg anbefale deg å vente et par uker minst (med daglig scanning kveld og morgen) for å kunne etablere en sann medianpris.

Og aldri kjøp som virker veldig billig men som auctioneer kun har sett under 10 ganger. (f.eks epic våpen osv).

Felcloth og Bone Fragments er gode moneymakers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...