mad-hatter Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hvem starter de mest interessante trådene her på forumet? Det er meg det. Jeg synes jeg burde få en pris. Bare det at så mange av postene mine blir stengt pga. "at de er spam" er grunn nok til å hedre meg som prinsen av dette forumet. Men seriøst, jeg burde få en pris. Folk blir engasjert når de ser mine agressive innlegg, og de fleste andre tråder handler bare om "Ditt favorittspill" og "Hva er best av xbox og PS?" Endret 6. november 2006 av mad-hatter Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ok! Enda et helt totalt ubrukelig innlegg uten mening Blir nok stengt denne også, skal du se Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vel, du fikk jo pris i form av advarselsnivå på 10% såvidt jeg husker. Men joda, blir som oftest liv i trådene du starter, den skal du ha. Ikke nødvendigvis fordi de er veldig interessante, men snarere fordi du har en tendens til å skrive agressive innlegg, som du selv sier. Før denne tråden også blir stengt vil jeg gjerne høre hva slags pris du forventer. Ikke en advarsel til håper jeg...? Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hvem starter de mest interessante trådene her på forumet? Det er meg det.Jeg synes jeg burde få en pris. Bare det at så mange av postene mine blir stengt pga. "at de er spam" er grunn nok til å hedre meg som prinsen av dette forumet. Men seriøst, jeg burde få en pris. Folk blir engasjert når de ser mine agressive innlegg, og de fleste andre tråder handler bare om "Ditt favorittspill" og "Hva er best av xbox og PS?" 7233462[/snapback] Stemmer for ban og 21års fengsel. 1300 inlegg btw synd det måtte havne i en tråd som garantert blir stengt uansett Endret 6. november 2006 av SWAT dude... Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du har nok rett, du tilførte jo forumet stor innsikt i tråden om spilannmeldelser. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvem starter de mest interessante trådene her på forumet? Det er meg det.Jeg synes jeg burde få en pris. Bare det at så mange av postene mine blir stengt pga. "at de er spam" er grunn nok til å hedre meg som prinsen av dette forumet. 7233462[/snapback] Og jeg burde få en pris eller to for å stenge poster etter deg. Ta det med ro nå da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg