enordhaug Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har formatert dataen min, men når jeg skulle installere det trådløse nettverkskortet finner ikke maskinen noen driver til det. så jeg gikk på en annen maskin og søkte så og si over alt på nettet om jeg kunne finne en slik driver, men det blir et ganske diffust søk ettersom det eneste jeg vet om kortet er at det heter: Wireless LAN 802.11a/b/g Device.. noen som har noen forslag? mvh Eirik Nordhaug Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg har formatert dataen min, men når jeg skulle installere det trådløse nettverkskortet finner ikke maskinen noen driver til det. så jeg gikk på en annen maskin og søkte så og si over alt på nettet om jeg kunne finne en slik driver, men det blir et ganske diffust søk ettersom det eneste jeg vet om kortet er at det heter: Wireless LAN 802.11a/b/g Device.. noen som har noen forslag? mvh Eirik Nordhaug 7232925[/snapback] Har du ikke cd`en til nettverkskortet?? Prøv og finn ut litt mer info om kortet. Endret 6. november 2006 av Alex91 Lenke til kommentar
solboy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvis det er et internt trådløst kort kan du bruke Everest eller lignende program og finne ut hva slags maskinvare du har på maskinen din. (Gjør et søk på google;)) Det du vet om kortet det eneste jeg vet om kortet er at det heter: Wireless LAN 802.11a/b/g Device.. er kort sagt at det er et trådølst kort. Det er ikke produsent eller typespesifik informasjon. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hvis ikke kan du åpne pcen og se hva kortet heter, gå inn på nettsiden til de og laste ned. Hvis det er en laptop går du inn på produsenten sin nettsiden (HP/Dell/ASUS eks.) søker etter pcen der og finner driverene. Du kan bruke PC Wizard til å se hvilket kort du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå