Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjev penis, vanlig?

Gjest Gjest_Bjarne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bjarne_*

Lurer litt på hvor vanlig det er, mener så på tv engang at det var mere vanlig med skjev penis enn rett.

Min skrår litt til venstre.

Lurer også på om noen damer har no erfaring om det utgjør no forskjell på om det blir bedre eller dårligere for dem? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Uten navn

Min sin peker veldig oppover, og det er ganske irriterende..

Er det vanlig eller er det mer vanlig at den står mer rett ut...?

. .

. .

. .

Min: . .

O O

Lenke til kommentar
min er rett som en stake og peker nesten rett opp, eksen min syntes det var hysterisk morsomt å dytte den litt ned så den spratt opp igjen og klaska meg under magen...

7234029[/snapback]

Ser dette på som et problem. Iværtfall i mitt tilfelle der den står rett opp (kl 12.00) og jeg klarer bare å senke den ned til ca kl 1. Det ser kanskje ut som om den er "super" erigert men i virkeligheten er det bare ubalanse i muskelfordelingen.

7234271[/snapback]

Noe av det samme her, ikke akkurat like ille da men. Rett opp på magan står an. Greier å få den ut i ca. 45 grader. Ser for meg at jeg ender opp med ett "uhell" og sliter noe inni der ett sted en eller annen gang.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Roger!
Da virker det mer rett å spørre om det er mer normalt at den er skeiv enn dønn rett :p

Vel, ser ikke at noen sir noe om høyre her, så er min da "unormal"? hehehe

Lenke til kommentar

Mahahha! xD Grådig tidig å lese sånne tråder :p

Men ifølge klara-klok så er det normalt (og et fordel er at det kan gi enda deiligere følelse for jenta under samleie fordi...lalalala , mens ulempen er at jenta vil le av bananen din)

___

Har ikke hatt erfaring med det enda, så jeg personlig vet ikke.

Endret av Valvildi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...