Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan liker jenter og sove sammen me den gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg syns heller ikke det er noe godt å ligge inntil jenta, får sove best om jeg ligger litt for meg selv.. blir også lett klamt hvis man ligger inntil hverandre.. også sover jeg nok ganske urolig :p en gang våknet jeg inni dynetrekket.

7266057[/snapback]

Sånn har jeg alltid vært óg. Ikke klart ligge tett inntil noen, men det kan ha til nød gått om vedkommende har liggi bak og holdt rundt meg.

Men.. det er skjedd et eller anna, og nå klarer jeg ikke ligge tett nok, omtrent. Sært.

Samma faen åssen man ligger, bare det er tett og gir pjuskemuligheter.

Sove sammen med masse klær er også bare bajs.

Lenke til kommentar
Sånn har jeg alltid vært óg. Ikke klart ligge tett inntil noen, men det kan ha til nød gått om vedkommende har liggi bak og holdt rundt meg.

Men.. det er skjedd et eller anna, og nå klarer jeg ikke ligge tett nok, omtrent. Sært.

Samma faen åssen man ligger, bare det er tett og gir pjuskemuligheter.

Sove sammen med masse klær er også bare bajs.

7435622[/snapback]

Nå er jo å sove aleine med klær også hælvete, men :innocent: Men sove...tja sovne tett er digg, men å ligge tett, da blir ting klamt...pleier ofte å sparke av dyna når jeg sover aleine, da sier det seg selv at ting ofte kan bli klamt og svett av å ligge tett inntil en annen :p

Lenke til kommentar
Nå er jo å sove aleine med klær også hælvete, men  :innocent: Men sove...tja sovne tett er digg, men å ligge tett, da blir ting klamt...pleier ofte å sparke av dyna når jeg sover aleine, da sier det seg selv at ting ofte kan bli klamt og svett av å ligge tett inntil en annen :p

7464889[/snapback]

Men det er mye koseligere uten klær.:wee:

Dessuten er det som regel møkkakaldt på rommet mitt. Tenk.

Og.. litt må'n tåle. Maff ^^

SteelDragon89: Finnes ingen fasit på det (:

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...