Neppe Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Og så er det såå godt å krype inn i dyna hans midt på natta når man halvvokner 7433384[/snapback] Of så er det såå godt når jente kommer krypende under dyna når man sover, så man våkner, smiler og sovner Særlig når du gjør det Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Trenger jo ikke å sove i pysj, hvis det er det du hinter til. 7432829[/snapback] Hvis_det_var_meg_du_skrev_til, så_tenkte_jeg_ikke_spes_på_pysj Truse_feks sorry_mongomåten_å_skrive_på. Mellomromtasten_nekter_å_virke Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 sorry_mongomåten_å_skrive_på.Mellomromtasten_nekter_å_virke 7433781[/snapback] Slå noen ganger til så kommer det seg skal du se Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Slå noen ganger til så kommer det seg skal du se 7434003[/snapback] Det...hjelper...ikke Hvor...hardt? Hvor...mange...ganger? Takk...for...råd Lenke til kommentar
elismid Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 det er deili å ligge i amkroken eller noke anna , savna han :/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 jeg syns heller ikke det er noe godt å ligge inntil jenta, får sove best om jeg ligger litt for meg selv.. blir også lett klamt hvis man ligger inntil hverandre.. også sover jeg nok ganske urolig en gang våknet jeg inni dynetrekket. 7266057[/snapback] Sånn har jeg alltid vært óg. Ikke klart ligge tett inntil noen, men det kan ha til nød gått om vedkommende har liggi bak og holdt rundt meg. Men.. det er skjedd et eller anna, og nå klarer jeg ikke ligge tett nok, omtrent. Sært. Samma faen åssen man ligger, bare det er tett og gir pjuskemuligheter. Sove sammen med masse klær er også bare bajs. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Syns ikke det er så galt jeg, problemet er bare at dama er mye varmere enn meg, så hun ligger under dyna og jeg ligger med halve kroppen og resten utenfor hehe Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg og dama kan starte med å ligge inntill hverandre, kjærtegne/kose osv.. Men for meg er det umulig å ligge inntil hu å sove, holde hverandre i henda osv.. Hu skal absolutt ligge inntill hele tiden, men det greier jeg ikke. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Sånn har jeg alltid vært óg. Ikke klart ligge tett inntil noen, men det kan ha til nød gått om vedkommende har liggi bak og holdt rundt meg. Men.. det er skjedd et eller anna, og nå klarer jeg ikke ligge tett nok, omtrent. Sært. Samma faen åssen man ligger, bare det er tett og gir pjuskemuligheter. Sove sammen med masse klær er også bare bajs. 7435622[/snapback] Nå er jo å sove aleine med klær også hælvete, men Men sove...tja sovne tett er digg, men å ligge tett, da blir ting klamt...pleier ofte å sparke av dyna når jeg sover aleine, da sier det seg selv at ting ofte kan bli klamt og svett av å ligge tett inntil en annen Lenke til kommentar
SteelDragon89 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvordan liker jentene at gutta holder rundt dem? Er det noe som jenter liker, uansett om man bare ikke er sammen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Nå er jo å sove aleine med klær også hælvete, men Men sove...tja sovne tett er digg, men å ligge tett, da blir ting klamt...pleier ofte å sparke av dyna når jeg sover aleine, da sier det seg selv at ting ofte kan bli klamt og svett av å ligge tett inntil en annen 7464889[/snapback] Men det er mye koseligere uten klær. Dessuten er det som regel møkkakaldt på rommet mitt. Tenk. Og.. litt må'n tåle. Maff ^^ SteelDragon89: Finnes ingen fasit på det (: Endret 10. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg liker velig godt når jenta ligger i venstre armkroken min. Hvorfor akkurat venstre vet jeg ikke. Men mitt problem er at jeg beveger mye på meg når jeg sover, og jeg "må" nesten snu meg fra høyre til venstre (eller omvendt) er par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå