Notatblokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sånn sett er jeg heldig. Jeg kunne sikkert sovet selv om han hadde rulla over meg og tilbake igjen. Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg hadde antagelig begynt å synge fola, fola blakken i søvne el no. Oo Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg elsker å ligge med hodet på armen hans mens jeg krøller kroppen halveis over han. Ellers er det skikkelig deilig å ligge i skje,slik at han ligger bak meg og holder rundt meg slik at kroppene følger hverandre. Dette skjer forresten bare når vi koser for han får ikke sove på denne måten. Da må vi ligge under hver sin dyne og ikke røre hverandre...men jeg har vendt meg til det da! Men ble noen søvnløse netter på han i begynnelsen av forholdet da han ikke klarte å si fra at jeg måtte holde meg langt unna...noe som også er veldig søtt da..hehe.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg har en følelse av at det er mange gutter som ikke liker å sove så tett. Jeg har klastrobofi som bare blir verre og verre så jeg har en unnskyldning, men skulle ønske jeg ikke flippet helt ut av at noen holdt rundt meg når jeg sov. Et annet problem jeg har er at jeg sover ganske urolig. Ofte jeg våkner neste morgen i sofaen (som står rett ved siden av sengen) eller på tvers i sengen med beina opp etter veggen. Tror jeg skal filme meg selv en natt, kan bli morsomt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Sånn sett er jeg heldig. Jeg kunne sikkert sovet selv om han hadde rulla over meg og tilbake igjen. 7235571[/snapback] Da skal jeg med vilje legge meg oppå deg. Endret 7. november 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tja, ny erfaring å sove i høyden, men hvem vet, det kan jo funke Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Sånn sett er jeg heldig. Jeg kunne sikkert sovet selv om han hadde rulla over meg og tilbake igjen. 7235571[/snapback] Da skal jeg med vilje legge meg oppå deg. 7235851[/snapback] Tror kanskje ho våkner hvis du finner på noe tull... OnT: Jeg kan fint sove stående inntil en vegg, så jeg ser helst at partneren bestemmer hva som er best. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Tja, ny erfaring å sove i høyden, men hvem vet, det kan jo funke 7235944[/snapback] Sove ? Tror kanskje ho våkner hvis du finner på noe tull... 7235947[/snapback] Ja ? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 X'n min klarte ikke å sove inntil meg Jeg derimot likte det.. så først sovnet vi i hver vår ende i senga, jeg rullet rundt i søvne og tok armen rundt henne.. Hun våknet og dyttet meg forsiktig tilbake osv.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er kos å ligge i skje Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Det er kos å ligge i skje 7237558[/snapback] rygg til jente mot mage til gutt? Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Beste er i hver sin dyne, side om side. Ihvertfall for søvn Ellers er det godt å ligge mage mot rygg og holde rundt han eller motsatt. Føle nærheten og tryggheten. Under samme dyne går an iblandt for kos og for visse fomål, men det blir fort litt klamt ja.. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er kos å ligge i skje 7237558[/snapback] rygg til jente mot mage til gutt? 7237759[/snapback] Liker begge varianter Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jenta mi går gjerne kledd i pyjamas en liten stund før vi legger oss. F.eks. kan hun sitte i pyjamas og se på film. Når vi omsider kryper til køys har pyjamasen en merkelig vane for å, på uforklarlig og mystisk vis (? ), krype av henne. Det er ikke alltid at den kryper på plass igjen, og da sovner begge to i bare undertøyet. Selv om det er veldig koselig å ligge inntil hverandre med flettede bein, kan det bli litt klamt etter hvert. En annen koselig posisjon som også kan bli litt klam er når hun ligger i armkroken min. Det som gir best søvn i vårt tilfelle er å ikke ligge alt for tett, slik at den andre ikke våkner av rare bevegelser. Vi bruker alltid to dyner, men lager gjerne en stor dyne av dem. Grunnen til at det blir så varmt under en dyne er ikke at vi ligger under samme dyne, men at vi må ligge tettere inntil hverandre. Det er ikke alltid vi tar like mye hensyn til søvnen, så da velger vi en koseligere stilling selv om den ikke er like søvnvennlig. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 hvordan sove så intimt som mulig og samtidig ikke klamt og lignende? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 hvordan sove så intimt som mulig og samtidig ikke klamt og lignende? 7246495[/snapback] Hud mot hud blir gjerne klamt, men om begge bruker pyjamas, vil dere kunne ligge tettere inntil hverandre uten at det blir klamt. Ellers kommer det jo an på hver enkelt person hvor intimt han/hun klarer å ligge og faktisk sove noenlunde godt. Når man sover tett inntil hverandre, vil den ene personen ofte merke det om den andre forandrer stilling, og da vil den ene kunne stå i fare for å vekke den andre. Hvor tett og hvilken stilling du ligger best i, er noe du selv må finne ut av. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvordan klare å sove med noe som helst klær på?? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Hvordan klare å sove med noe som helst klær på?? 7246708[/snapback] Noen foretrekker pyjamas, andre ikke. Selv bruker jeg ikke noen form for pyjamas. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen foretrekker pyjamas, andre ikke. Selv bruker jeg ikke noen form for pyjamas. 7246731[/snapback] Det beste er når begge sover naken. Da er veien til noe mer enn søvn mye mindre Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Noen foretrekker pyjamas, andre ikke. Selv bruker jeg ikke noen form for pyjamas. 7246731[/snapback] Det beste er når begge sover naken. Da er veien til noe mer enn søvn mye mindre 7246797[/snapback] Heh, å få av 2 stykk undertøy pleier ikke være noe problem. Og ellers er jeg enig med deg. Det blir ikke alltid like mye søvn når jeg og kjæresten overnatter hos hverandre. Det er så mye annet å finne på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå