Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan liker jenter og sove sammen me den gutt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ja kvinneguiden er jo kjent for å poste mye dype artikler med grunn i virkeligheten som "50 fordeler med å være kvinne" der en av grunnene var at vi fikk påspandert drinker.

Men on topic så liker jeg veldig godt å ligge i armkroken og kose MEN jeg pleier ikke sovne da. Pleier å bli for varmt og klamt. Jeg er ganske voldelig i søvne så det er lurt at jeg har litt plass til å veive rundt med armer og bein. Men hvis jeg er skikkelig trøtt, går jeg i koma så og si overalt.

Lenke til kommentar

Kvinner er så utrolig forskjellig på akkurat det området..de fleste jeg har vært sammen med eller har lagt i samme seng med liker å krype godt inntil deg..Som oftest så sovner vi begge utmattet etter en lang og svettende natt...Flaggstang med en gang..ikke til å unngå..hehe

Men både kvinner og menn trenger avstand av og til også....ikke til å unngå det heller....

Endret av Scortech
Lenke til kommentar
Min erfaring er at vi sovner i en posisjon, og våkner opp i en helt annen. Bryr meg egentlig veldig lite om posisjonen man sover i, bare man sover sammen. Det som er viktigst for meg iaf. =]

7234727[/snapback]

joa,enig men, hadde hvert fint om jenta hadde hvert litt ekstra fornøyd med natta oxo da

Lenke til kommentar
Min erfaring er at vi sovner i en posisjon, og våkner opp i en helt annen. Bryr meg egentlig veldig lite om posisjonen man sover i, bare man sover sammen. Det som er viktigst for meg iaf. =]

7234727[/snapback]

joa,enig men, hadde hvert fint om jenta hadde hvert litt ekstra fornøyd med natta oxo da

7234767[/snapback]

Jada, men gud. Om man bare skal sove sammen, så er det jo ikke noe mer enn det liksom. Er ikke noe vits i å sette klokkealarmen til å ringe hver time for å holde en posisjon. Heh. Dessuten er det vel en vanesak å ligge i samme seng og.

Lenke til kommentar

Jenter jeg har sovet med har likt å ligge tett inntil meg og gjerne at jeg holder litt rundt de. Selv liker jeg å ligge lengst mulig ifra de med ryggen til. Ikke fordi jeg ikke vil kose med de, men rett og slett fordi jeg det er en eneste måten jeg får sove på. Hvis jenten holder over meg når jeg sover får jeg lett klaustrofobi.

Men det er lite som er mer koselig enn å sovne med jenten i armen din (når det skjer en sjelden gang). Klaustrofobi er noe drit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...