pumba50 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 En liten tankevekker Sovestillinger har betydning dem og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja kvinneguiden er jo kjent for å poste mye dype artikler med grunn i virkeligheten som "50 fordeler med å være kvinne" der en av grunnene var at vi fikk påspandert drinker. Men on topic så liker jeg veldig godt å ligge i armkroken og kose MEN jeg pleier ikke sovne da. Pleier å bli for varmt og klamt. Jeg er ganske voldelig i søvne så det er lurt at jeg har litt plass til å veive rundt med armer og bein. Men hvis jeg er skikkelig trøtt, går jeg i koma så og si overalt. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Pleier la jenta bestemme. Men personlig greier jeg bare å sovne når jeg ligger med hodet vendt mot høyre, så pleier bare å vente til den andre parten sovner, for så å bytte side. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Kvinner er så utrolig forskjellig på akkurat det området..de fleste jeg har vært sammen med eller har lagt i samme seng med liker å krype godt inntil deg..Som oftest så sovner vi begge utmattet etter en lang og svettende natt...Flaggstang med en gang..ikke til å unngå..hehe Men både kvinner og menn trenger avstand av og til også....ikke til å unngå det heller.... Endret 7. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Nyforelska par sover tett sammen. Vi andre sover slik vi sover. Å sove tett sammen er klamt, sjeldent gode sovestillinger og man kan få hår i nesen, kink i nakken og pustebesvær. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hørtes ut som om det var hentet rett ut av en reklame for ett eller annet mirakelprodukt Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 hehe .. jeg greier kun og sove om jeg har hode til venstre,,,, og dama sovner bare om hun har hodet til høyre:p så rygg mot rygg:p Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Min erfaring er at vi sovner i en posisjon, og våkner opp i en helt annen. Bryr meg egentlig veldig lite om posisjonen man sover i, bare man sover sammen. Det som er viktigst for meg iaf. =] Endret 7. november 2006 av Sinnerboy Lenke til kommentar
just_me Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Min erfaring er at vi sovner i en posisjon, og våkner opp i en helt annen. Bryr meg egentlig veldig lite om posisjonen man sover i, bare man sover sammen. Det som er viktigst for meg iaf. =] 7234727[/snapback] joa,enig men, hadde hvert fint om jenta hadde hvert litt ekstra fornøyd med natta oxo da Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Min erfaring er at vi sovner i en posisjon, og våkner opp i en helt annen. Bryr meg egentlig veldig lite om posisjonen man sover i, bare man sover sammen. Det som er viktigst for meg iaf. =] 7234727[/snapback] joa,enig men, hadde hvert fint om jenta hadde hvert litt ekstra fornøyd med natta oxo da 7234767[/snapback] Jada, men gud. Om man bare skal sove sammen, så er det jo ikke noe mer enn det liksom. Er ikke noe vits i å sette klokkealarmen til å ringe hver time for å holde en posisjon. Heh. Dessuten er det vel en vanesak å ligge i samme seng og. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det er koselig å ligge inntil hverandre (han gjerne på ryggen, med meg sånn på siden i armkroken). Men blir gjerne litt klamt å sovne sånn, ja Selv om jeg klarer det, jeg sovner jo over alt. 7233405[/snapback] Må prøves ut Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jenter jeg har sovet med har likt å ligge tett inntil meg og gjerne at jeg holder litt rundt de. Selv liker jeg å ligge lengst mulig ifra de med ryggen til. Ikke fordi jeg ikke vil kose med de, men rett og slett fordi jeg det er en eneste måten jeg får sove på. Hvis jenten holder over meg når jeg sover får jeg lett klaustrofobi. Men det er lite som er mer koselig enn å sovne med jenten i armen din (når det skjer en sjelden gang). Klaustrofobi er noe drit! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Ligge i armkroken med armen rundt magen og hodet på brystet. Det er kos det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Er det bare jeg som også liker å ligge litt i armene til jenta ? Mens vi ligger på siden så må hun ligge bak meg å gnu den myke magen sin inntil meg Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 *fikk rare gnukkebilder i hodet* Joda, det er koselig det også Men best å bli holdt rundt, jeg liker ikke å alltid føle meg som mannen, haha. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kanskje gutten trenger litt løv han også Julie Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Haha. w0rd. Må da få føle litt sikkerhet vi og! Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Hmm, dama liker å ligge med hodet på brystkassa eller at jeg har magen inntil ryggen hennes å holder rundt henne 7233495[/snapback] Den signaturen din var lite ownd. :!: Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kanskje gutten trenger litt løv han også Julie 7235428[/snapback] Hehe, joda Det er koselig å ligge sånn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg liker egentlig bare å kjenne at han ligger inntil meg. problemet er at jeg våkner av forstyrrelser, så stakkars kjæresten kan ikke dra seg unna. om han flytter på seg, så skifter jeg og sovestilling, for jeg halvvåkner av sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå