just_me Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) hvordan liker dere jenter og sove sammen me den gutt? hvordan skal en gutt holde jenta? holde eller ikke? hvordan ligge i forhold til hverandre? osv... inegn svar\meninger er dume blir glad for alle svar, takk Endret 6. november 2006 av just_me Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 er nok ikke noen fasit på det.. alle sover forskjellig.. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 er nok ikke noen fasit på det.. alle sover forskjellig.. 7232881[/snapback] vet jo at det ikke er no fasit da, men hva liker jentene? forslag? Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) de liker å føle seg trygge, og elsket.. erfaringen min er at mange jenter liker å legge hodet sitt på brystkassa mi til vi sovner.. derfra finner kroppen selv ut hvordan den liker seg mens man sover (dette er da i begynnelsen av ett forhold) Endret 6. november 2006 av nerval Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det spørs vel. Nyforelska, gammelt par, venner, etc..? Dessuten varierer dette veldig fra jente til jente, selvsagt. Lenke til kommentar
vesla Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg liker alltid å krølle meg inn i armkroken hannes jeg.. Ligge tett inntil hverandre! Jeg er en skikkelig frysepinne, så da blir jeg alltid varm Jeg liker også å legge meg med ryggen inntil magen hannes sånn at han liksom holder rundt meg! Akk... Å tenke på det her får meg til å savne han<3 Hihi.. Lenke til kommentar
EO Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg liker vertfall ha armen min under hode/nakken hennes, hu kan gjerne ligge halveis over meg, men hu får da bare si åssen hu føler ting er komfertabelt der og da. Har en tendens til og dra litt i dama når jeg sover halv sover... sist gang ei jeg var forelska i overnatta uska jeg plutselig dagen etter at jeg hadde tatt godt tak om rumpa hennes og dratt hu over meg...(ikke no seksuelt altså bare hu lå over meg liksom) kanskje ikke så rart hu blei skremt og ikke kom tilbake Endret 6. november 2006 av EO Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Det spørs vel. Nyforelska, gammelt par, venner, etc..? Dessuten varierer dette veldig fra jente til jente, selvsagt. 7232928[/snapback] venner eller nyforelsket, kommer litt an på hvordan man ser på det Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Et tips: Bare vær sikker på at hun sover når du dytter henne bort fordi du ikke orker å ligge inntil i varmen lenger Ellers blir dem lett sure. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 mye bra her, takk for alle svar Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Et tips: Bare vær sikker på at hun sover når du dytter henne bort fordi du ikke orker å ligge inntil i varmen lenger Ellers blir dem lett sure. 7233027[/snapback] erfaring? hehe men det skal jeg ikke glemme. takk Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det spørs på humøret Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) erfaring? hehe men det skal jeg ikke glemme. takk 7233046[/snapback] Jepp, jeg orker ikke å ligge kliss inntil noen når jeg skal sove - blir altfor varmt. Heldigvis har jentene jeg har vært sammen med vært av typen som sovner fort slik at jeg kan lage litt avstand uten at de surner. Endret 6. november 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 kjenner den følelsen.. er deilig å ligge inntil henne, men det er nesten umulig å sove ordntlig i en slik stilling Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tror damene liker bedre enn gutter å sove i samme seng. Min erfaring ihvertfall. For de som ikke klarer å sove skikkelig så er det bare en ting å si, øvelse gjør mester. Jo mer du sover med dama jo lettere vil det bli å venne seg til det. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 kjenner den følelsen.. er deilig å ligge inntil henne, men det er nesten umulig å sove ordntlig i en slik stilling 7233109[/snapback] er med deg på den Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Lå inntil ei jente i klassen på klassetur og så på film, og mens jeg nesten hadde sovna tok jeg plutselig og "dro" hu slik at hu lå over meg Dette var ikke noe jeg kunne kontrollere, det b are skjedde. Hu blei da liggende resten av natta så Endret 6. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
nerval Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tror damene liker bedre enn gutter å sove i samme seng. Min erfaring ihvertfall. For de som ikke klarer å sove skikkelig så er det bare en ting å si, øvelse gjør mester. Jo mer du sover med dama jo lettere vil det bli å venne seg til det. 7233142[/snapback] Jeg sliter med å sove når jeg er alene også, og har seriøst vurdert å prøve sovepiller.. Sover også meget urolig, og i en veldig sær stilling Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er koselig å ligge inntil hverandre (han gjerne på ryggen, med meg sånn på siden i armkroken). Men blir gjerne litt klamt å sovne sånn, ja Selv om jeg klarer det, jeg sovner jo over alt. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hmm, dama liker å ligge med hodet på brystkassa eller at jeg har magen inntil ryggen hennes å holder rundt henne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå