Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan liker jenter og sove sammen me den gutt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

de liker å føle seg trygge, og elsket.. erfaringen min er at mange jenter liker å legge hodet sitt på brystkassa mi til vi sovner.. derfra finner kroppen selv ut hvordan den liker seg mens man sover :p (dette er da i begynnelsen av ett forhold)

Endret av nerval
Lenke til kommentar

Jeg liker alltid å krølle meg inn i armkroken hannes jeg.. :) Ligge tett inntil hverandre! Jeg er en skikkelig frysepinne, så da blir jeg alltid varm :love: Jeg liker også å legge meg med ryggen inntil magen hannes sånn at han liksom holder rundt meg! :love: Akk... Å tenke på det her får meg til å savne han<3 Hihi..

Lenke til kommentar

Jeg liker vertfall ha armen min under hode/nakken hennes, hu kan gjerne ligge halveis over meg, men hu får da bare si åssen hu føler ting er komfertabelt der og da. Har en tendens til og dra litt i dama når jeg sover halv sover... sist gang ei jeg var forelska i overnatta uska jeg plutselig dagen etter at jeg hadde tatt godt tak om rumpa hennes og dratt hu over meg...(ikke no seksuelt altså bare hu lå over meg liksom) kanskje ikke så rart hu blei skremt og ikke kom tilbake :hmm:

Endret av EO
Lenke til kommentar
erfaring? hehe

 

men det skal jeg ikke glemme. takk

7233046[/snapback]

Jepp, jeg orker ikke å ligge kliss inntil noen når jeg skal sove - blir altfor varmt. Heldigvis har jentene jeg har vært sammen med vært av typen som sovner fort slik at jeg kan lage litt avstand uten at de surner.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Lå inntil ei jente i klassen på klassetur og så på film, og mens jeg nesten hadde sovna tok jeg plutselig og "dro" hu slik at hu lå over meg :p Dette var ikke noe jeg kunne kontrollere, det b are skjedde.

 

Hu blei da liggende resten av natta så :)

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Tror damene liker bedre enn gutter å sove i samme seng. Min erfaring ihvertfall. For de som ikke klarer å sove skikkelig så er det bare en ting å si, øvelse gjør mester. Jo mer du sover med dama jo lettere vil det bli å venne seg til det.

7233142[/snapback]

 

Jeg sliter med å sove når jeg er alene også, og har seriøst vurdert å prøve sovepiller.. Sover også meget urolig, og i en veldig sær stilling :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...