KoKo_ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Hei! Jeg bor i Gjøvik og har tenkt å kjøpe meg leilighet i løpet av et år. Jeg følger med på finn.no, notar, og har akkurat funnet tinde.no. Hvordan kan jeg få med meg alle leiligheter/hus til salgs i området? Hvilke kanaler må jeg følge med i? Sindre Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Lokalavisa er et greit utgangspunkt. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Meglingsfiramer pleier å sende ut blekker med masse hus i Hvis du ikke vil ha reklame, så dra innom alle de forskjellige kontorene i området ditt og ta med deg avisa der Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 Hei og takk for svar. Regner med at jeg slår til litt mer seriøst og oppsøker meglere når vi kommer til neste sommer. Greit å kunne vite hva som finnes, man er jo ganske fersk når det gjelder slikt. Det jeg var mest ute etter var konkrete navn på meglerfirmaer, og nettsider der jeg kan følge med i markedet. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) Man finner alt hos startsiden. Her er en link med alt du trenger Endret 7. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå