Anterialis Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hva er hovedpoenget med å oppdatere BIOS om man allerede har en (gammel en) som fungerer bra? På forhånd takk =) Endret 6. november 2006 av w3p Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vis du har en som fungerer greit og ikke du har noen problemer med den er det jo greit men det er i hovedsak hvis du skal ha støtte for ny maskinvare eller den er ustabil eller viser feil tempraturer. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Endret topic... ! Endret 6. november 2006 av w3p Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Hva er hovedpoenget med å oppdatere chipset? Dette har jeg ikke gjort siden jeg kjøpte maskina :s Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Oppdatere chipset? det heter da oppdatere bios...... men jeg ser du har ganske nye deler da så ikke så veldig farlig men det er alltid best å holde seg oppdatert.... fikser kanskje litt bugs å sånn (som ikke nødvendigvis du merker) Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Her er det vel bare å følge det engelske ordtaket: "If it ain't broken, don't fix it" Endret 6. november 2006 av Amriden Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Dette er skikkelig pinlig, så chipset er det samme som bios?? Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Bios er grunninstruksjonene Chipsettdriverene er programmvaren som lar OSet utnytte egenskapene i chipsettet. F.eks Nvidia nForce, eller Via Hyperion. Poenget med å oppdatere, må vel være at tidligere feil og svakheter er rettet i nyere versjoner. Noen ganger også bedre ytelse. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Ja det var det jeg alltid har trodd før :s Begynte å lure nå gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå