Heretique Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Lamentations - Opeth Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dream Theater - Score Knall, knallere, knallest! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Refused are fucking dead. Finfin dvd som forklarer litt hvorfor de ga seg. Dårlig kvalitet på live-opptakene, men man kunne vel egentlig ikke forvente seg noe bedre. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dream Theater - Score 7246584[/snapback] Den, også Pink Floyd - P.U.L.S.E. Noe som forbauser meg at jeg ikke har tatt en titt på sistnevnte . Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Jeg var så nær på å kjøpe en The Cure DVD i går. Hadde det ikke vært for at jeg måtte bruke pengene på noe annet, så hadde den vært min. Sukk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Rammstein - Völkerball Etter å ha vært på det som må ha vært tidenes konsertopplevelse, kan man ikke dy seg . En utrolig bra konsert som man må ha dokumentert. Har selvfølgelig kjøpt LE med to DVD'er, 2 CD'er og en 190 siders bildebok 7237600[/snapback] Samme her! Bare synd den ikke kommer før 20. her i Norge og det er rykter om at den LE er ytterligere forsinket grunnet boka. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Siste jeg kjøpte var Vision of the Beast av Iron Maiden Lenke til kommentar
simenn Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Dream Theater - Score 7246584[/snapback] Den, også Pink Floyd - P.U.L.S.E. Noe som forbauser meg at jeg ikke har tatt en titt på sistnevnte . 7246786[/snapback] å, pulse-konserten er bare helt sinnssykt bra. gled deg. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Siste jeg kjøpte var Seigmen som jeg kjøpte første dagen det var mulig. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Det er nå en rimelig god stund siden.. men siste var nom Bullet For My Valentine - The Poison. Gode gamle Lenke til kommentar
Speik Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Wow, to års bump! Menmen, den siste jeg kjøpte var Muse - H.A.A.R.P. Anbefales på det sterkeste! Heftige saker. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Siste jeg kjøpte var Mayhem - Live in Marseilles(??) Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Nirvana - MTV Unplugged Fikk den til bursdagen min, og der var det mange gode minner.. og ekstraspor jeg ikke hadde hørt før! Lenke til kommentar
catolap Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Green Day - Life Without Warning Green Day - Anarchy In The US Metallica - Live Covers Muse - H.A.A.R.P. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Veldig lenge siden... Windir at Rockefeller, Heidra Valfar hette den vel. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Den siste jeg kjøpte var Vassendgutane Live Fra Rockefeller Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Rage Against the Machine - Battle of Mexico City Envy - Transfovista Wolfmother - Please Experience Wolfmother Kaada / Patton - Live Black Sabbath - The Black Sabbath Story, Vol. 2: 1978-1992 Mortiis - Soul in a Hole Zao - The Lesser Lights of Heaven Mastodon - The Workhorse Chronicles Botch - 061502 Enslaved - Return to Yggdrasill - Live in Bergen Underoath - 777 tror det var 14dollar får pr dvd fra relapse.com untatt Envy's som jeg kjøpte fra tiger.net for 179kr Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Bruce Springsteen Live in Barcelona og Aerosmith Gotta Move! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå