Varmo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Finnes jo mange liknende tråder i diverse andre deler av forumet, fant ingen så tenkte vi kunne starte en. Hvilken musikk-DVD er den siste du kjøpte? Personlig kjøpte jeg Kaizers Orchestra - Viva At Vega på Platekompaniet i Tønsberg i dag for 169,90 Post i vei -Termometer- Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Aldri kjøpt en har forøvrig ikke kjøpt en vanlig cd på flere år nå heller laster bare ned Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Har heller aldri kjøpt noen musikk DVD Endret 6. november 2006 av Skrote Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Den siste jeg kjøpte var Pink Floyd - P.U.L.S.E...men den ga jeg riktignok bort i gave. Den siste jeg kjøpte til meg selv var "Radiohead: The Astoria London Live". Endret 6. november 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Alice Cooper - The Nightmare Returns Play.com €14,99 Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Den siste jeg kjøpte var Tupac - Live at the House of Blues. Det er den siste konserten som ble filmet før han døde. Link. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Ramones - RAW. Bidro til at musikk-avdelingen i DVDene mine bikket 100 stk. Elsker musikkdokumentarer og konsert-DVD'er, ser mye heller det enn vanlige filmer Endret 6. november 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Woodstock og Monterey Pop Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Mudvayne - All Access To All Things: Lenke til kommentar
Sinnerboy Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Neil Young - Heart of Gold. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Aldri kjøpt en eneste, vet faktisk ikke helt hva de brukes til. Kan være greit å sitte å se på når du er på nachspiel, men ellers...? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Chruch of Misery - Houses of the Unholy, Japansk band som baserer all lyrikken sin på seriemordere. Heftig musikk. http://www.myspace.com/churchofserialkiller Sounds like: SLUDGE/DOOM HEAVY ROCK WITH EARLY "SABBATH" TASTE. ALSO THEY CAN PLAY 'IMPROVISATION' JAMMING AT GIGS FOR LONG HOURS. Har venta en stund på DVDen nå, håper den kommer snart. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Pink Floyd - Live at Pompeii Pink Floyd spiller utendørs på en arena i Pompeii, uten publikum De spiller blant annet Echoes, Set The Controls For The Heart Of The Sun, Brain Damage og mye annet bra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Husker egentlig ikke den siste, men tror det er såpass lenge siden som da jeg kjøpte Killswitch Engange dvden i sommer. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 The Cure - Trilogy! ^^ Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 S.O.D. - Stormtroopers of Death - 20 Years of Dysfunction (2005) S.O.D. - Stormtroopers of Death - Kill Yourself - The Movie (2001) Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kjøpte for ikke lenge siden Opeth - Lamentations DVD. Noe nyligere kjøpte jeg en David Bowie DVD til pappa i bursdagsgave. Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Rammstein - Völkerball Etter å ha vært på det som må ha vært tidenes konsertopplevelse, kan man ikke dy seg . En utrolig bra konsert som man må ha dokumentert. Har selvfølgelig kjøpt LE med to DVD'er, 2 CD'er og en 190 siders bildebok Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Jimi hendrix. den nyeste. for 100 ,- kr! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå