EvenEleven Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 hey! trodde ikke ineressen var så pass med tips når jeg lagde posten men jeg tok vel feil . det er abre å pøse på , prinsesa den muskelen oppe ved ankken er det den som som går fra siden og ned mot skuøderen? ganske stor . HADE! Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jepp. Jeg tenker på den som ligger øverst på skulderen, og som hos de som trner mye kan bli veldig høy. Hvis man trener denne muskelen blir skuldrene diagonale(går nedover fra nakken og ned i armen)istedenfor vannrette. Man får stort sett ganske godt tak i den, og nesten rundt den hos noen, og 99% er stive i denne muskelen. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Jepp. Jeg tenker på den som ligger øverst på skulderen, og som hos de som trner mye kan bli veldig høy. Hvis man trener denne muskelen blir skuldrene diagonale(går nedover fra nakken og ned i armen)istedenfor vannrette.Man får stort sett ganske godt tak i den, og nesten rundt den hos noen, og 99% er stive i denne muskelen. 7279715[/snapback] ok denne metoden bruker jeg ofte og får gos response.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg