amdorintel Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 skal ha en skjerm til 3-4000 som skal brukes en del til spill osv..har kikket litt på denne : http://accessories.euro.dell.com/sna/Produ...&l=no&sku=59237 hva syns dere om den? andre forslag mottas med takk:) Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=52399 Lest en del bra om denne, og digg med 22tommer Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 ja,så jo bra ut den...har ikke så peiling på lcd så må høre litt.. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Annbefaler dell, med mindre du er veldig følsom på responstid. Dell har bedre bilde, mens Samsung har raskere panel. Når det gjelder size, blir det som 17" vs. 19", samme oppløsning. Mange liker større skjerm, men bedre oppløsning/areal er også en fordel. Hvis du ikke vil ha widescrren, kan du se på SAmsung 204B og LG 2000C Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 har mest lyst på widescreen..har planer om sli eller lignende snart så da kan jeg vel ha større skjerm?altså større oppløsning?eller tar jeg helt feil der?...har en kammerat som har dell 24 wide og han er fornøyd med den...vil ikke ha noe mindere enn 20" trur jeg... har responstid mye og si i spill? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 har mest lyst på widescreen..har planer om sli eller lignende snart så da kan jeg vel ha større skjerm?altså større oppløsning?eller tar jeg helt feil der?...har en kammerat som har dell 24 wide og han er fornøyd med den...vil ikke ha noe mindere enn 20" trur jeg... har responstid mye og si i spill? 7233041[/snapback] Hvis du får SLI, får du mer GPU kraft, og kan dermed kjøre bedre grafikk på spillene i en slik høy oppløsning. Du får ikke mulighet for større oppløsning. Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 ok..trur jeg nok må ha 20+ en plass... Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 En 24" widescreen kjører den maksimale oppløsningen som er tilgjengelig på vanlig skjermkort med DVI. HAr du ett toppkort har du gjerne Dual Link DVI som støtter opptil 30" ws skjermene. Lenke til kommentar
chil Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 er TN panelene veldig mye dårligere når det gjelder bildekvalitet farger osv? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Veldig vanskelig å sammenligne svakhetene med ulike LCD skjermer. Noen synes fargene på en TN skjerm er ett større problem enn responstiden på andre skjermer, mens andre synes det er motsatt. TN panelen de dårligste på farger generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå