Anterialis Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hvordan kan jeg finne ut hva slags chipset jeg har på mitt hovedkort? Har Asus A8N-sli deluxe eller premium (hvordan kan jeg finne ut dette foresten ). Skal jeg bruke nVidia nForce 4 sli ? Ser på asus' sider og skal laste ned en oppdatering tenkte jeg. Lenge siden jeg gjorde dette :s På forhånd takk =) Håper det var riktig forum da... EDIT: Endret topic til å inkludere Ram også. Endret 6. november 2006 av w3p Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Det er NF4 SLI ja. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Er det mulig å finne dette i OS, evt. ved bruk av programmer? Om man liksom ikke vet hva slags HK man har (om man sitter på andre maskiner feks)? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Her finner du chipsett driver til kortet ditt. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Samme om jeg har Deluxe eller Premium? (husker plutselig ikke hva jeg hadde gitt :s) Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Foresten kjører jeg Vista RC2, fortsatt de driverne Chevelle? La merke til at det stod "2000 / XP" på den drivern, og at Vista drivere ikke er der... Jeg kjører Vista x86-64. Endret 6. november 2006 av w3p Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 (Endret topic) Samme spørsmål gjelder egentlig ram også, hvordan finner jeg ut hva slags ram jeg har? Merke, hastighet ol. ? Lenge siden jeg kjøpte rammen :s Dette ble litt pinlig... Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Du kan sjekke Ram typen med å laste ned et program som everest eller speed fan, da finner du vel ut hva alt i pcn din er sånn ca... Endret 6. november 2006 av proffen_nr1 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Får bare opp hvor mye jeg har i MB :s Ikke noe om hastigheten som jeg ser. står også om hvor mye som er brukt og om det er støttet av os ol. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Var det Everest du sjekka med? Det sår det ihvertfall mengder med info hos meg, under Hovedkort>SPD Du kan også se det i CPU-Z som er et hendig lite gratis-programm LINK: http://www.cpuid.com/cpuz.php Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 På SPD står det ingen ting, hele feltet er grått. Sikkert noe med Vista å gjøre, jeg er sikker på det har fungert før... Kan prøve CPU-Z.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå