Inc Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Pokker heller. Trodde virkelig hw. og den gjengen hadde kjørt en test på slike. Datafolk må jo være de i verden som sitter mest på ræva? Uansett, jeg sitter på en arbeidsstol fra ikea til ca 500 kr... Jeg får vondt i enden\nakke og rygg ved vedvarendere glaning på skjerm i mer en 1.5 timer og nå vil jeg ha en ny en. Hva anbefaler dere til pc stol? Og den bør jo ikke være for dyr... SHOT! Lenke til kommentar
ArizarD Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Vil også ha anbefalinger omg kontorstoler, men prisen spiller ikke så stor rolle så anbefal i vei!! Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Det forundrer meg hvordan noen invisterer i pcutstyr mens de glemmer totalt å tenke sittekomfort. Kjøpte meg denne for en stund siden og anbefaler den. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Godt poeng! Husker ikke detaljene om stolen min den er ihvertfall god å sitte i, og det er jo det viktigste Lenke til kommentar
abrakadabri Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Denne er god å sitte i - kan anbefales; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321085 Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Får vondt i rompa av den stolen jeg bruker nå til dags.. Den er jo så spiss og går langt oppi rompa... (kjennes det ut som).. Sitter på ei fordømt pyramide Trenger en stol å synke ned i *ser på godstolen sin* som er alt for lav.. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Min er stor og har forsåvidt god vippefunksjon, men jeg sitter mer eller mindre direkte på treplaten nå. Skummet har blitt helt flatt og jeg er nødt til å ha to sammenbrettete pledd i setet for å ha noenlunde god mykhet. Jeg har jobbet i møbelbutikk og dette er vanlig med alle kontorstoler til under 500 kroner. Hvertfall de vi solgte. Må gjerne opp i tusen kroner og opp for å få godt skum som ikke.. ja, blir flatt. Jeg er riktignok 95 kilo, men såpass må en stol tåle. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Må innrømme at jeg feiler på dette jeg også da jeg kjøpe meg ny PC og pult mm. Kjøpte en stol som etterhvert begynte å falle sammen og jeg satt veldig ubehagelig i den. Innvesterte etterhvert i en stol til litt under tusenlappen på Jysk og sitter som en konge i den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Fikk min stol da pappa ikke trengte hjemmekontor lengre. Ah, deilig med den stol til 3000 kr Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 ja.. tenker jeg bør invistere i en ny brukbar en... Hvis en spør de i butikken, får man da skikkelig hjelp til valg av stol da ?. tenker da ikea, jysk og møbelringen?? osv Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Vanligvis er vel svaret ja. Ikke så altfor mye å si om en kontorstol, egentlig. De fleste har de samme vippefunksjonene (hvertfall i prisklassen rundt 1000) og sånt. Må jo nesten bare prøvesitte og passe på at dybde/bredde av setet er bra nok. Det er det jo som oftest... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå