SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ja, hva så. Trenger ikke ny konsoll enda, om 1 år ca selger de vel ikke alle nye spill til ps2 lenger. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Så da å jeg ha ny konsoll!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Så hvorfor ikke vente ca ett år med å lage denne tråden egentlig? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Da vet man hva man har i vente og hva man skal velge og spare. ikke vente så lenge på å betemme seg. Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Ja, hva så. Trenger ikke ny konsoll enda, om 1 år ca selger de vel ikke alle nye spill til ps2 lenger. 7233018[/snapback] Da har du jo god anledning til selv å sjekke ut 360 og PS3 i løpet av neste år slik at du ser hva de *virkelig* kan levere om et år og ikke hva noen tror at de kan levere ut i fra forhåndsomtaler og ønsketenkning Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Helt korekt. ps3 har en wii funksjon også som man kan velge å bruke også.! :-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Helt korekt. ps3 har en wii funksjon også som man kan velge å bruke også.! :-) 7233105[/snapback] Snakker om Gyro kontrollen? Kommer en slik til X360 også etter hva jeg har hørt. Nei, jeg har ikke noe link eller noe fordi det er noe jeg mener og ha lest ett eller annet sted på dette forumet. Noe som er stort + i min bok hos PS3 er at man kan selv bytte ut harddisken til PS3 med opptil 160GB vanlige PC disker (160GB er maks kapasitet for disse type HD så langt) Dermed kan man kjøpe den billigere versjonen og bytte ut hardisken med en større en. Noe jeg synes X360 burde kjøre opp med! Rykter om en 100GB disk.. det trenger de! 20GB har vist seg til og være for lite! Men da trenger de også en enkel måte og overføre ting fra den gamle HD til den nye.. Lenke til kommentar
teekej Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Den vinglinga med ps3 kontrollen er bare helt jævelig. På THP8 krasjer skateren i veggen hele tida og han prøver å sjule det med å hoppe og slide. Samme sjer på gameplayvideo med wii THdownhill jam. Gidder ikke å finne link men de fleste her vet det sikkert. Det som er positivt med PS3 er at man kan slå av funksjonen på spillene. (ihvertfall på Motorstorm men vet ikke om andre spill) men det kan ikke wii. X360= enkel kontroll, slapp av når du kommer hjem fra jobb/skole og nyt grafikken. Wii= stress, stress, klikk, klikk. Faen og man blir stresset og slår av. PS3= Vingle, vingle, stress. "Vill ikke slå av vinglefunksjonen fordi den er ment i spillet" og man fortsetter litt til og man finner ut at man må ta vingle funksjon av og man tenker: Faen den var dyr, ikke bedre grafikk enn 360 og ikke noen spessiell funksjon som virker. PS: ikke stress med livet og man velger den vidunderlige 360 med de beste spillene. Dette er min mening men jeg vet at noen tenker: 360 fanboy" Kanskje jeg er det men det er fordi jeg ikke har noe grunn til å se noe positivt i PS3 og Wii. Dette er ikke mobbing, bare veiledning. Endret 6. november 2006 av teekej Lenke til kommentar
aril Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Men kom med flere ting som er kjekt å vite når det gjelder disse 2 konsollene. 7232929[/snapback] Bare et velment råd: det absolutt aller kjekkeste å vite er at jo før du glemmer begrepet "best" jo bedre. Den "beste" konsollen eksisterer simpelthen ikke, og den kommer heller aldri noen gang til å bli produsert. Aldri. Husk det. Det er ene og alene spillene som bestemmer hvilken konsoll som er den beste - for deg. Dersom de fleste spillene du liker kun finnes til Playstation, ja, da kjøper du Playstation. Kjøp Xbox om "dine" spill kommer kun til den. Forferdelig enkelt, egentlig. Forferdelig enkelt. Ikke hør på 'fanboys' fra noen av leirene. Ikke heng deg opp i tekniske spissformuleringer fra verken Sony eller Microsoft. Tenk spill, kun spill. Både Xbox360 og den kommende PS3 vil ha mer enn nok muskler til å gi deg store spillopplevelser. Selv har jeg PS2, Xbox og Xbox360. Av disse tre liker jeg faktisk den gamle Xboxen best. Men for all del, Xbox360 er en flott maskin det er lett å bli glad i, men den bråker noe aldeles forferdelig. PS3 vil bli kjøpt når den måtte komme, men jeg vil vente til det verste rushet har lagt seg etter lanseringen. Jeg har det ikke travelt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Off, husker hvordan det var å være 15 og ha lyst på noe dyrt :!: Om det er penger som er det største hinderet ville jeg anbefalt en 360, jeg eier en selv og er jo derfor litt vinklet mot den. Men folk kan si hva de vil, fram og tilbake. Konsollene er ca like kraftige, spillene blir bedre etterhvert som utviklerne blir mer vandt med det de har å jobbe med. Liker du rumble pack eller sixaxis? Selv har jeg ikke prøvd sixaxis, men om du liker tanken blir det sikkert mulig å teste på en butikk en gang? Spillene, se på de eksklusive, om det er noen der du virkelig VIL ha så gå for den konsollen. Enten det er 360 eller PS3. Spillene som kommer ut til begge vil nok ikke variere så alt for mye, selv om mange vil påstå det ene og det andre. Vi har jo to her, som små krangler litt. Syns mr PS3 er ganske ensidig, men stopped å lese det de skrev etter jeg merket det. Selv valgte jeg 360 på grunn av: Spillene, selv om jeg elsker MGS serien betaler jeg ikke 2000 ekstra for å spille ett spill, men jeg elsker Halo og mange andre Xbox spill, og foretrekker nok rumble forran sixaxis. Og sist, men ikke minst, prisen Student lommeboka er ikke en avgrunn av penger man kan bade i, og da syns jeg 360 ga mest spark for penga. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 PS: ikke stress med livet og man velger den vidunderlige 360 med de beste spillene. Dette er min mening men jeg vet at noen tenker: 360 fanboy" Kanskje jeg er det men det er fordi jeg ikke har noe grunn til å se noe positivt i PS3 og Wii. 7233531[/snapback] Du er i det minste ærlig. Bare et velment råd: det absolutt aller kjekkeste å vite er at jo før du glemmer begrepet "best" jo bedre. Den "beste" konsollen eksisterer simpelthen ikke, og den kommer heller aldri noen gang til å bli produsert. Aldri. Husk det. Det er ene og alene spillene som bestemmer hvilken konsoll som er den beste - for deg. Dersom de fleste spillene du liker kun finnes til Playstation, ja, da kjøper du Playstation. Kjøp Xbox om "dine" spill kommer kun til den. Forferdelig enkelt, egentlig. Forferdelig enkelt. Ikke hør på 'fanboys' fra noen av leirene. Ikke heng deg opp i tekniske spissformuleringer fra verken Sony eller Microsoft. Tenk spill, kun spill. Både Xbox360 og den kommende PS3 vil ha mer enn nok muskler til å gi deg store spillopplevelser. 7233878[/snapback] Oi... en fornuftig stemme innimellom alt bråket. Hør heller på sistemann her du. Vent en stund og spar opp penger så kan du følge litt med på hvilke spill du syns virker artige. Så velger du konsoll ut i fra det. Ikke la deg påvirke av all kranglinga om hvilken konsoll som er teknisk "best". Det er egentlig ganske uviktig selv om det virker som om svært få skjønner det. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Ja, hva så. Trenger ikke ny konsoll enda, om 1 år ca selger de vel ikke alle nye spill til ps2 lenger. 7233018[/snapback] Vell, vi heldige PS2-eiere, har jo endel kuule spill vi venter på, ilag med masse jalla-titler så kommer bl.a. disse storspillene (som er anonsert til PS2 i norden), og ser ut til at vi må håpe på mye dårlig vær fremover. Buzz: The Sports Quiz (i går) Final Fanatsy VII: Dirge of Cerebus (10. nov) Rule of Rose (24. nov) Phantasy Star Universe (24. nov) Guitar Hero II (24. nov) Okami (9. feb, 2007), God Hand (16. feb, 2007) God of War II (27. apr, 2007) Final Fantasy XII (1. kvartal, 2007) Rogue Galaxy (Juni 2007) Valkyrie Profile 2 (Ukjent dato) Xenosaga 3 (Ukjent dato) Dawn of Mana (Ukjent dato) Tales of the Abyss (Ukjent dato) SOCOM: U.S. Navy SEALs Combined Assault (inneholder også Socom 3) (ukjent dato) (Uthevet de jeg gleder meg mest til) Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Jeg sjekket ut en del info om det siste Tony Hawk's Project 8 og fant en sammenlignings video av project 8 fra 360 og ps3.... Jeg ble totalt overrasket da jeg så at 360 videoen skilte seg klart ut og så best ut fra sammenligningsvideoen..Hadde egentlig trodd at de man omtrent ikke skulle se forskjellen fra de 2 konsollene...Men man kan klart se at 360 videoen skilte seg best ut...sjekk det selv ut på Gametrailers og sjekk ut project 8 comparison videoen mellom 360 og ps3... Stream eller last ned HD videoen Du vil klart se selv den forskjellen... Endret 13. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 ...omgivelsene du ser er rett og slett bare en illusjon. Denne må du veldig gjerne utdype litt mer. Nominert til dagens gullkorn. Ontopic: Som mange sier så bør du velge utifra hvilke spill du liker. Begge konsollene har mange gode titler, men som nevnt kan PS3 bli vanskelig å få tak i, og i tillegg er den dyr. Gjør en vurdering av hvilke spill du liker, sjekk gjerne www.tothegame.com for hva som kommer, og tenk over hvilke funksjoner du trenger i din konsoll. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Har skjekket den videoen, men jeg kan ikke se noen forskjell?! Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Jeg sjekket ut en del info om det siste Tony Hawk's Project 8 og fant en sammenlignings video av project 8 fra 360 og ps3.... Jeg ble totalt overrasket da jeg så at 360 videoen skilte seg klart ut og så best ut fra sammenligningsvideoen..Hadde egentlig trodd at de man omtrent ikke skulle se forskjellen fra de 2 konsollene...Men man kan klart se at 360 videoen skilte seg best ut...sjekk det selv ut på Gametrailers og sjekk ut project 8 comparison videoen mellom 360 og ps3... Stream eller last ned HD videoen Du vil klart se selv den forskjellen... 7273730[/snapback] Jeg så nøye på ddet spillet og forskjellen. Jeg så at ps3 var mye klarere og lysere enn 360, ps3 så faktisk mye bedre ut, du må nok se på den en gang til unge mann!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg sjekket ut en del info om det siste Tony Hawk's Project 8 og fant en sammenlignings video av project 8 fra 360 og ps3.... Jeg ble totalt overrasket da jeg så at 360 videoen skilte seg klart ut og så best ut fra sammenligningsvideoen..Hadde egentlig trodd at de man omtrent ikke skulle se forskjellen fra de 2 konsollene...Men man kan klart se at 360 videoen skilte seg best ut...sjekk det selv ut på Gametrailers og sjekk ut project 8 comparison videoen mellom 360 og ps3... Stream eller last ned HD videoen Du vil klart se selv den forskjellen... 7273730[/snapback] Jeg så nøye på ddet spillet og forskjellen. Jeg så at ps3 var mye klarere og lysere enn 360, ps3 så faktisk mye bedre ut, du må nok se på den en gang til unge mann!! 7275477[/snapback] To ting: 1. Rettskriving er jo en kjekk ting. 2. Xbox versjonen har jo mye bedre flyt og klarere farger. Hvis du er i tvil om det, burde du strengt tatt spare til Ps3, da det ser ut som du er av den gjengen. Du burde ikke kjøpe spill til konsollen du har, men heller kjøpe konsoll til spille du VIL ha. Finnes ingen fasitsvar på det, unntatt av om du foretrekker sixaxis eller rumble. Spillene er jo trossalt grunnen til at du kjøper en SPILLkonsoll, selv om de, ja, er mer enn det Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Selvfølgelig burde han kjøpe spill til konsollen han har og ikke den han vil ha, han sier jo selv at han vil vente 1år med kjøp. Hva skal han med spill nå og måtte vente 1år før han kan spille dem. Nei PS2 duger fortsatt veldig bra idag å. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 13. november 2006 Forfatter Del Skrevet 13. november 2006 Vet det. skal kanskje kjøpe thp8 til ps2?? eller bully? Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Bare behold PS2 så lenge du. Kommer forstatt mye bra spill til PS2, nok til å holde deg opptatt til PS3 kommer (om det er PS3 du har bestemt deg for). Personlig så vil jeg anbefale deg begge konsollene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå