SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ja, da får an en oversikt over hvem som duger til hva, hvem spill som kommer og hvem som selger mest. + det kommer flere anmeldelser om hvem som er best. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Har faktisk sett og prøvespilt Gears of War og det er ingenting nytt med det. Neivel? Har jeg sagt det er noe "nytt" med det? Du snakket om hva konsollen kunne gjøre, og jeg påpekte at det spillet du pekte til ikke er det ytterte konsollen kan gjøre for øyeblikket. Angående Fight Night 3, selvsagt ser det bedre ut på Xbox360, hadde vært pinlig om Xbox360 hadde blitt slått av en 6 år gammel konsoll ? Eller vent litt, det er jo nettopp det de har blitt. I salgstall ja, men er ikke det vi snakker om her er det vel? Snakket vel om hvordan Fight Night 3 så ut på X360 kontra PS2? Men det er ikke drastiske forskjeller i grafikken, vil ikke kalle det NEXTGEN akkurat. Hva vil du kalle det da når en ny generasjon konsoll kommer for og ta over for den neste? Det er vel det man kaller NEXTGEN? Ikke så drastiske forandringer på PS2 sin Fight Niht 3 og X360 sitt? Her får du 2 for 1 Men noe er alvorlig galt når noen forsvarer en konsoll med bare en jævla tittel. GEARS OF WAR DA ! Herregud jeg kan forsvare Playstation 3 med minst 15 titler og det er ikke engang lansert enda. LOL! Du skriker jo så og si fanboy da Nevn i fleng av de 15 da? X360 har vel en god del kommende spill og en del spill som er ute som du tydeligvis ikke har evnet og fange opp enda heller som er ganske så ettertraktede/"forsvarstitler". Men orker ikke diskutere med en som setter seg på ene siden av gjerdet uten og se på andre siden før han uttaler seg. noe det virker som om du har gjort her... Neste jul og tror valget blir mye enklere da vi får se hva ps3 og wii klarer å prestere iforhold til xbox. Neste jul burde vel X360 prisen være rimelig lav, Wii kan ikke konkurere på samme plan siden de har lagt fokuset på en litt annerledes spilletil/konsoll. Men X360 vs PS3 er jeg spent på, men IKKE si at den ene er bedre enn den andre før du har prøvd begge selv og du har testet "forsvarsspillene" og faktik gjort opp en mening gjennom erfaring. Wii er i en klasse for seg selv. EDIT: Her er en forklaring på hvorfor vi IKKE vil se lavere xbox priser til jul.http://www.itavisen.no/lenge+til+billigere.../art355242.html **Pirke** Elkjøp selger jo til 2700? Endret 6. november 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Heales Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Har faktisk sett og prøvespilt Gears of War og det er ingenting nytt med det. Det som er så digg med Gears of War er gameplayet, man kan være interaktiv med omgivelsene som i Splinter Cell på en måte. Du kommer nær en vegg og du lener deg med ryggen inntil. Men det er fortsatt STORE begrensninger i selve spillet og omgivelsene du ser er rett og slett bare en illusjon. Men noe er alvorlig galt når noen forsvarer en konsoll med bare en jævla tittel. GEARS OF WAR DA ! Herregud jeg kan forsvare Playstation 3 med minst 15 titler og det er ikke engang lansert enda. Av alle her inne er vel ikke din oppfatning av GoW spesielt interessant. Dog kan det være interessant å høre om disse "minst" 15 PS3 titlene du brauter om. Ser med STOR interesse frem til å se din liste over 15 titler du med sikkerhet kan skryte av. Spesielt med tanke på at det så langt ikke er vist frem et eneste PS3 spill som er systemseller. Og nei, ikke kom drassende med dette bilspillet som starter på M. Endret 6. november 2006 av Heales Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Men ps3 ser mest lovende ut, men den er dyr. Noen som vet om den kan synke til neste jul? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Han forsvarer ikke ps3, det høres heller mer ut som du forsvarer xbox 360 en. Men jeg laget dette forumet for å få svar ikke for at 2 stykker skal konkurrere mot hverandre!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Advarsel: Med den Emnetittelen kan du vel egentlig så og si glemme en ordentlig diskusjon? Er jo fanboy magnet for begge sider slike titler... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Han forsvarer ikke ps3, det høres heller mer ut som du forsvarer xbox 360 en. Men jeg laget dette forumet for å få svar ikke for at 2 stykker skal konkurrere mot hverandre!! Må jo forsvare den, ellers så vil jo denne PS3 karen totalt overdrysse X360 med feilaktige ting og ikke minst selv prøve og påpeke at "PS3 is the console to have"... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Så var det med sakeleg diskusjon då. Eg har alt fjerna deler av eit innlegg som leda diskusjonen off topic. Vennligst konsentrer dykk om å hjelpe trådstartar framfor å krangle. Litt lesestoff frå retningslinjene. # #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.# #2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Synes det er tåpelig å skrike om hvem av konsollene som er best, Selvfølgelig vil vel en av konsollene være best. Men om du vil ha den beste vet man jo ikke? Du bør gå etter spillene som du synes virker mest interessante! Hvis det er noen titler som er eksklusive, bør du også ta disse i konklusjonen.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 **Pirke** Elkjøp selger jo til 2700? 7232706[/snapback] Ikke reel pris da de selger med tap, **pirke2* 2795 kr. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...KsAAAEOOFwcHzyT Men jo du gjør vel et ganske godt kjøp da om du har behov for et nytt spillkonsoll nå. Men fremdeles er rådet mitt å vente minst 1år. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Men ps3 ser mest lovende ut, men den er dyr. Noen som vet om den kan synke til neste jul? 7232754[/snapback] Nei det er det ikkje. Men elektronikk går ofte ned i pris over tid, og gjerne rundt julesalet, det kan derfor vere grunn til å tru at den vil gå ned noko. Du får bare vente og sjå. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Men ps3 ser mest lovende ut, men den er dyr. Noen som vet om den kan synke til neste jul? 7232754[/snapback] Nei det er det ikkje. Men elektronikk går ofte ned i pris over tid, og gjerne rundt julesalet, det kan derfor vere grunn til å tru at den vil gå ned noko. Du får bare vente og sjå. 7232866[/snapback] Tviler på at xbox 360 ikke vil gå ned noe mer enn 200 kr i pris ved julesalget.. Og det er 2 timers jobbing.. Det er vel virkelig ikke verdt å vente hvis du foreksempel har bestemt deg for x360! Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg skal vente, ps2 holder for meg lenge framover. ttt har helt rett, hjelp meg ikke krangle. Tenker jeg har lyst på motor storm til ps3. ellers lanserer de begge de samme spillene jeg har lyst på. Venter til jul 2007, tenker jeg, enten før jul etter jul eller på jul. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 I admire your patience! Den som venter, får! Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Jeg har ikke bestemt meg fr noen, men ps3 har jeg veldig lyst på. jeg har alle fra playstation familien untatt psp. og den har mest lovende spill hittil. Men jeg får vente å se når den kommer på markedet. Men kom med flere ting som er kjekt å vite når det gjelder disse 2 konsollene. sitter å ser på motor storm trailere på gametrailers.com nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Men kom med flere ting som er kjekt å vite når det gjelder disse 2 konsollene. sitter å ser på motor storm trailere på Siden du allerede er inne på Gametrailers, hvorfor ikkebare svinge innom X360 seksjonen og se litt filmer og se på release dates og kommende spill? Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Men når man ser nøye på 1 samme spill som ps3 og 360 begge har ser det ut som ps3 vinner på grafikken. det synes hvertfall jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Men når man ser nøye på 1 samme spill som ps3 og 360 begge har ser det ut som ps3 vinner på grafikken. det synes hvertfall jeg. 7232966[/snapback] OK! Mendu må jo også se på spillene som er eksklusive til hver konsoll! Er vel egentlig mere det du burde fokusere på! Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 I admire your patience!Den som venter, får! 7232919[/snapback] Og vi andre har spilt Xbox 360 i TO år når han endelig kanskje kjøper sin PS3 Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Ja, men det er mange spill som kommer til begge også. Jeg kjøper spill som ser bra ut til den konsollen jeg har. kjøper ikke bare spille som er eksklusivt til den maskinen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå