Gå til innhold

Hvilken skal jeg velge mellom Xbox 360/Ps3?

SWRT91

Anbefalte innlegg

Jeg har playstation 2 og nintendo ds lite nå, og jeg har lyst på ps3 eller 360.

Men jeg kan ikke så mye om de, og hva de kan?

Hvilken har best grafikk og best spill?

Hvilken skal jeg velge?

EDIT av Mod: Endra Hvem til Hvilken da konsoller ikke er personer ;)

post-113260-1162844402_thumb.jpg

post-113260-1162844418_thumb.jpg

Endret av siDDIs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke glem en viktig faktor; *når* har du lyst på den. 360'en kan du få idag, PS3 må du nok vente til nærmere våren for å få. Offisielt skal den komme i mars 2007, men det kan jo godt tenkes at den blir vanskelig å få tak i helt frem til sommeren.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Del av mitt svar: Link!

Jeg ville skaffet meg X360 nå om noen uker siden det blir 80% sikkert prisreduksjon på den ved juletider.

Pga Wii's lave pris hadde jeg satt opp den som ønske til Jul og pusha litt på det.

PS3 har du da 3-4 mnd og spare opp penger til etter Jul, og du får sikkert en del startkapital til Jul også.

Shoot! Der sa jeg jo hele min topp-hemmelige plan :wallbash:

X360 - Check!

Wii - Pending...

PS3 - Pending...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hvilke spill du liker kan vi umulige svare for deg på. Det er nok mer å velge i blant Playstation titler, og det er jo en horde med kjente titler som Final Fantasy, Metal Gear Solid, Tekken, Resident Evil, Gran Turismo som går igjen i Playstation konsollene. Bare det alene mener jeg er verdt konsollen, men du har også nykommere som MotorStorm, Heavenly Sword og Eight Days som ser mektig kule ut.

Jeg har hatt Xbox360 og det var "litt" kult men jeg gikk så fort lei. Test Drive:Unlimited viste hva konsollen kunne gjøre, det var veldig mange begrensninger i spillet som ble til ett veldig stort turnoff etterhvert. Bilene ser bra ut, men omgivelsene var altfor lite detaljerte. Dead Rising var faktisk litt innovativt men ble altfor lineært. Fight Night 3 var vel det kuleste jeg hadde på Xbox360 men ironisk nok så er det egentlig en Playstation 2 tittel ;)

Lenke til kommentar
Jeg får nok ikke lov til å kjøpe noen av de med det første.

Men har mest lyst på 360 fordi ps3 er så dyr.

Men har lyst på ps3 pågrunn av jeg har alltid hatt playstation(har hatt psone, ps2).?

Får ikke lov? Hvor gammel er du?

Hva du bruker dine penger på er da vel din sak?

Uansett ser ikke jeg på det som noe argument og si at du ikke kan kjøpe X360 fordi du har lyst på PS3 også...

PS3 er 4-5mnd fram i tid, kanskje tilogmed opptil 6mnd pga stor pågang, og innen den tid har du nok sikkert sitti på nok penger til og kjøpe den, X360 og sikkert Wii attpåtil.

Lenke til kommentar

Jeg er 15, men jeg vil heller ikke kjøpe noen av konsollene med en gang. Men i fremtiden vil det jo ikke komme flere spill til ps2, akkuratt det samme har skjedd med ps one.

Jeg har lyst på begge konsollene, men ps3 er så dyr, men xbox 360 har noen bra titler som halo og sånt, men det har ps3 også?

Lenke til kommentar
Jeg får nok ikke lov til å kjøpe noen av de med det første.

Men har mest lyst på 360 fordi ps3 er så dyr.

Men har lyst på ps3 pågrunn av jeg har alltid hatt playstation(har hatt psone, ps2).?

7232384[/snapback]

Syns du burde vente med å kjøpe deg noe nytt, det selges flest spill til ps2 og det kommer flest nye fremdeles. Du går ikke glipp av så mye om du er villig til å vente 1år, tror Blueray spillerne til sony vil gå mye i pris på den tiden og dermed prisen til ps3. Sony vil jo være mest mulig konkurranse dyktig iforhold til konkurrentene sine uten å tape så altfor mye.

PS2 duger fortsatt :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Xbox360 og det var "litt" kult men jeg gikk så fort lei. Test Drive:Unlimited viste hva konsollen kunne gjøre

EHEM! Viser det spillet hva X360 kan gjøre? Haha.

Søk på Gears of War så ser du hva som er det "konsollen kan gjøre" så langt.

Og det blir garanntert bedre når spillutviklerene blir enda bedre kjent med boksen.

Dead Rising var faktisk litt innovativt men ble altfor lineært.

Finnes flere spill, og hva forventer du av en "Zombie Splatter"?

Fight Night 3 var vel det kuleste jeg hadde på Xbox360 men ironisk nok så er det egentlig en Playstation 2 tittel ;)

So? Både ser og føles mye bedre ut på en X360 enn på PS2 gjør det ikke?

Hvor spillet egentlig kommer ifra har vel ingenting og si?

Lenke til kommentar
Del av mitt svar: Link!

Jeg ville skaffet meg X360 nå om noen uker siden det blir 80% sikkert prisreduksjon på den ved juletider.

Pga Wii's lave pris hadde jeg satt opp den som ønske til Jul og pusha litt på det.

PS3 har du da 3-4 mnd og spare opp penger til etter Jul, og du får sikkert en del startkapital til Jul også.

Shoot! Der sa jeg jo hele min topp-hemmelige plan  :wallbash:

X360 - Check!

Wii    - Pending...

PS3  - Pending...

7232377[/snapback]

Hvorfor tror du på prisreduksjon ingenting som tilsier det.. ? Er det vell ?

Lenke til kommentar
Jeg har lyst på begge konsollene, men ps3 er så dyr, men xbox 360 har noen bra titler som halo og sånt, men det har ps3 også?

Men PS3 er ikke i salg før om mange mnd og det burde være nok tid til og spare penger, og sikkert skaffe seg en X360 i ventetiden, synes du ikke?

Begge er supre konsoller, med hver sine supre spill!

Igjen:

PS3 er 4-5mnd fram i tid, kanskje tilogmed opptil 6mnd pga stor pågang, og innen den tid har du nok sikkert sitti på nok penger til og kjøpe den,

X360 og sikkert Wii attpåtil.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Xbox360 og det var "litt" kult men jeg gikk så fort lei. Test Drive:Unlimited viste hva konsollen kunne gjøre

EHEM! Viser det spillet hva X360 kan gjøre? Haha.

Søk på Gears of War så ser du hva som er det "konsollen kan gjøre" så langt.

Og det blir garanntert bedre når spillutviklerene blir enda bedre kjent med boksen.

Dead Rising var faktisk litt innovativt men ble altfor lineært.

Finnes flere spill, og hva forventer du av en "Zombie Splatter"?

Fight Night 3 var vel det kuleste jeg hadde på Xbox360 men ironisk nok så er det egentlig en Playstation 2 tittel ;)

So? Både ser og føles mye bedre ut på en X360 enn på PS2 gjør det ikke?

Hvor spillet egentlig kommer ifra har vel ingenting og si?

7232480[/snapback]

Har faktisk sett og prøvespilt Gears of War og det er ingenting nytt med det. Det som er så digg med Gears of War er gameplayet, man kan være interaktiv med omgivelsene som i Splinter Cell på en måte. Du kommer nær en vegg og du lener deg med ryggen inntil. Men det er fortsatt STORE begrensninger i selve spillet og omgivelsene du ser er rett og slett bare en illusjon.

Men noe er alvorlig galt når noen forsvarer en konsoll med bare en jævla tittel. GEARS OF WAR DA ! Herregud jeg kan forsvare Playstation 3 med minst 15 titler og det er ikke engang lansert enda.

Diskusjon som ikkje er relevant for tråden er fjerna. Vennligst hald dykk sakalege.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Jeg vil nok ikke kjøpe noen av de før om 1år ca, men her er noen tittler jeg ser fram til, er fra begge konsollene: Assassins Creed, motor storm, tony hawk prosject 8, rainbow six vegas, superman returns(kjøper jeg til ps2) og medal of honor airborn.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Hvem har best grafikk og best spill?

Det kan sjå ut til at grafikken blir omtrent lik. Begge har/kjem til å få gode spel.

Hvem skal jeg velge?

Den som har flest spel du har lyst på.

7232468[/snapback]

Som sagt, begge får gode spel.

Men hvordan er grafikken forhold til hverandre og hvem er kraftikst.

Det ser ut til at dei er omtrent like kraftige.

Jeg vil nok ikke kjøpe noen av de før om 1år ca

Då ventar du til neste tråd og spør igjen då. Du vil kunne få eit betre svar når den tid kjem.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...