Ev1BL Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Jeg har altså to skjermer. Planen var å kjøre msn/irc og den slags på den ene, og spill på den andre. Problemet er da altså at når jeg klikker på msn osv på den første skjermen uten at spillet ligger seg ned på den andre? Endret 6. november 2006 av Ev1BL Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du må kjøre spillet i windowed mode? Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Kan jeg altså ikke på noen måte få spillet f.eks til å være 'allways on top' eller noe slikt? Slik at det ikke ligges ned? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Må nok bare nøye deg med og ha f.eks chatte vinduer oppe slik at du kan se hva alle skriver til deg. Men og svare uten å gå "ut" av spillet, det er vel så si nesten ingen spill som lar deg gjøre. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 jaoki... en litt halvveis løsning ble å kjøre windowed mode i spillet, og ha samme oppløsning som på desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå