RimRod Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Hei Overtatt min fars trådløse router (CNET CWR-854) og skal konfigurere den for kryptering. Ifølge den nedlastede manualen må jeg sende min webbrowser til en spesifikk IP for å configurere routeren. Men den finner ikke IP´n. Jeg har resettet routeren til fabrikkinnstillinger. Den oppgitte IP´n er 192.168.1.254. Noen som kan hjelpe meg? Kan noen ha skiftet IP´n for konfigurasjonen? Vennlig hilsen RR Ps Etter å ha lest guiden her på forumet fant jeg ut at routeren fungerer som en gateway med en annen adresse enn manualen. Så nå kommer jeg faktisk til en passord/brukernavn dialogbox, men jeg har selvsagt ikke disse. Skal ikke slikt resettes når man resetter routeren. Noe forslag til hvordan man kan resette dette? Endret 6. november 2006 av RimRod Lenke til kommentar
smh Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Kor lenge holdt du inne resettknappen. Det er enkelte rutere som krever at du holder inne resettknappen i 1 min. Elles så går eg ut frå at du har prøvd admin admin og admin blank? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå