bræibånn Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Heisann! Har et trådløs webcam i mitt trådløse nettverk. Finnes det en rask måte å finne ut IP adressen på dette kamera?? Jeg har også flere andre trådløse dingsebomser (pocket pc, psp, skriver +++) Finnes det program som scanner nettverk for ting og tang som har IP adresse? Hadde vært veldig greit. Mvh bæibånn Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tja du kan prøve "net view" i cmd. Jeg pleier å logge på selve routeren hvor jeg kan få opp en liste. Lenke til kommentar
bræibånn Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Lister ikke net view opp kun navn og ikke IP adresse? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Lister ikke net view opp kun navn og ikke IP adresse? 7232235[/snapback] Ikke sikker, har bare linux. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Gjør 'net view'. Hvis du klarer å identifisere navnet til webcam'et så gjør 'ping [navn]' og du vil da se IP adressa til enheten. Lenke til kommentar
bræibånn Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Tusen takk for alle svar. IPScan var genial Mvh Bræibånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå